Tesla na papiru želi da se distancira od Kine, ali je realnost malo drugačija - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Tesla na papiru želi da se distancira od Kine, ali je realnost malo drugačija

Kako prenosi NotebookCheck, Tesla je sklopila ugovor vredan 5 milijardi dolara sa indonežanskom kompanijom zaduženom za distribuciju Nikla, ali izgleda da je postojao jedan deo koji su prećutali.

Velika vrednost ugovora

Kompanija Tesla sklopila je veoma vredan ugovor, kako bi osigurala sigurnu količinu nikla iz Indonezije. Ovaj materijal potreban je za stvaranje katoda prisutnih u litijum jonskim baterijama koja ovaj proizvođač električnih automobila koristi kako bi obezbedio pogon za svoja vozila. Ovu informaciju objavilo je Ministarstvo pomorskih i investicionih poslova Indonezije tokom intervjua za novinsku mrežu CNBC: “Tesla je počela da kupuje dva odlična proizvoda iz Indonezije”. Najverovatnije, mislio je na poslovanje firmi za procesiranje nikla iz Morovalija i ostrva Sulavesi.

Takođe, ovo nije prvi put kako Tesla pokušava da obezbedi neophodne količine nikla za svoje automobile i baterije u njima. Ranije, ova kompanija sklopila je ugovor sa brazilskim eksploatatorima nikla, kompanijom Vale. Međutim, da li je dogovor sa Indonezijom stvarno dogovor sa Indonezijom ili je situacija malo komplikovanija?

Tesla auto

Kina umotana u kožu Indonezije

Ono što se čini kao dogovor Tesle i indonežanskih kompanija u stvari bi mogao biti dogovor sa kineskim kompanijama. Lokalni mediji iz Indonezije dostavljaju navode koji objašnjavaju kako iza ovog dogovora u stvari stoje kineske kompanija Zhejiang Huayou Cobalt i CNGR Advanced Material i su one glavni dobavljači i dostavljači nikla, kobalta, i mangana. Obe ove kompanija imaju pogone u Morovaliju i obe su skoro objavile sklapanje poslovnih dogovora sa kompanijom Tesla oko materijala neophodnih za proizvodnju katoda.

Dakle, kako si čini Tesla u ovom trenutku nikako ne uspeva da se oslobodi Kine i njenih kompanija prilikom nabavke sirovina potrebnih za proizvodnju esencijalnih komponenti unutar svojih električnih vozila. Međudržavni politički odnosi, izgleda, nemaju nikakve veze sa biznisom, osim što Apple ne želi da se dovodi u vezu sa Tajvanom

Benchmark.

Danas objavljeno

Da li je ovo najuspjelija posveta Spačeku?

Vanja A

Kraj jedne ere

Vanja A

Retro je u modi: Citroen predstavio novi logo

Zeljka

Ostavite komentar