11. Juna 2021.

Tesla Model S Plaid zvanično stupio na scenu kao „najbrži“ serijski automobil na svijetu

Big Portal

Na scenu je upravo stupio najbrži serijski električni automobil konstruisan do sada, ne računajući naravno Rimac Neveru. Plaid Model S je zapravo naredni korak u evoluciji, nasleđujući Ludicrous, i finalna je performantna varijanta Modela S, budući da je Plaid+ otkazan.

Tesla je prethodno objavio kompletne specifikacije i detalje vezane za Model S Plaid, tako da u suštini znamo o čemu se radi.

Enterijer

Dugo (i željno) očekivana restilizacija Modela S je konačno pristigla, a najradikalnije izmene se tiču upravo enterijera. Osveženi primerak jasno gravitira po pitanju stajlinga Modelu 3 i Modelu Y, mada je „odsečeni“ volan možda neočekivana solucija. Unutrašnjost izgleda čistije, dok je masivni centralni ekran više u skladu s novijim modelima Tesle.

Zadnji deo Modela S sada sadrži ekran, što je dobrodošla akvizicija, a što se ostalih promena tiče, one nisu tako uočljive.

Spoljašnjost

Karoserija automobila u velikoj meri izgleda poput Plaid verzija Modela S koji su spaženi na testnim stazama. U osnovi, spoljni izgled je nešto više sportski orijentisan, spremniji za „akciju“.

Pogonski sistem i performanse

Tesla kaže da će Plaid zameniti Performance, tako da će se umesto njega naći na poziciji najbrže verzije S linije, dok će Performance model biti ukinut.

S aspekta performansi, Tesla ističe da promene koje donosi Model S Plaid podrazumevaju nov pogonski sklop, uključujući baterijske module, pakete i pogonske jedinice. Tesla takođe kaže da Model S i Model X sada poseduju tehnologiju motora sličnu Modelu 3 i Modelu Y, što Modelu S obezbeđuje da obavi višestruke sprintove bez problema.

U američkoj kompaniji  kažu da će Plaid od 0 do 96 km/h ubrzavati za 1,99 sekundi, kao i da četvrt milje pokriva za 9,3 sekunde, što ga čini bržim od Bugatti Chirona (ali ne i Rimac Nevere).

Specifikacije

  1. 0-96 km/h – 1,99 sekundi
  2. 1040 ks
  3. Tri visokoperformantne pogonske jedinice
  4. Diskovi presvučeni ugljeničnim vlaknima
  5. Vektorisanje obrtnog momenta

Promene za 2021.

Audio i multimedija

  • Premijum audio sistem s 22 zvučnika sa sistemom poništavanja buke
  • Multimedijalno prenošenje muzike preko Bluetooth veze preko više uređaja
  • Centralni displej od 17 inča, 12,3-inčni vozački displej i 8-inčni sekundarni displej
  • Kompjuter za „gejming“ s 10 teraflopa moći procesuiranja
  • Kompatibilnost s bežičnim kontrolerom

Komfor

  • Grejanje sedišta za sve putnike, grejanje obruča volana i vetrobrana
  • Ventilisana prednja sedišta
  • Trozonski Airwave klima uređaj
  • HEPA sistem filtracije vazduha
  • Individualizacija vozačkih profila s automatskim sistemom lakog ulaska i izlaska
  • Ambijentalno svetlo
  • Zatamljeni panoramski krov
  • Zaštita od ultraljubičaste i infracrvene svetlosti na svim staklima

Pogodnosti

  • Prednja centralna konzola s kliznim držačima za čaše i prostorom za odlaganje
  • Centralni naslon za ruke na zadnjim sedištima s integrisanim boksovima za odlaganje stvari i bežičnim punjenjem
  • Automatsko otvaranje i zatvaranje poklopca prtljažnika
  • Automatski zatamnjujući i sklapajući spoljni retrovizori sa sistemom grejanja
  • Bežično i brzo USB-C punjenje dostupno svakom putniku
  • Automatsko otvaranje garaže sinhronizovano s lokacijom

Premijum konektivnost

  • Vizuelizacija saobraćaja uživo
  • Satelitske mape
  • Video striming s pristupom Netflixu, Huluu, YouTubeu, Twitchu itd
  • Karaoke
  • Muzički striming
  • Internet pretraživač.

Vrelegume.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare