Na scenu je upravo stupio najbrži serijski električni automobil konstruisan do sada, ne računajući naravno Rimac Neveru. Plaid Model S je zapravo naredni korak u evoluciji, nasleđujući Ludicrous, i finalna je performantna varijanta Modela S, budući da je Plaid+ otkazan.
Tesla je prethodno objavio kompletne specifikacije i detalje vezane za Model S Plaid, tako da u suštini znamo o čemu se radi.
Enterijer
Dugo (i željno) očekivana restilizacija Modela S je konačno pristigla, a najradikalnije izmene se tiču upravo enterijera. Osveženi primerak jasno gravitira po pitanju stajlinga Modelu 3 i Modelu Y, mada je „odsečeni“ volan možda neočekivana solucija. Unutrašnjost izgleda čistije, dok je masivni centralni ekran više u skladu s novijim modelima Tesle.
Zadnji deo Modela S sada sadrži ekran, što je dobrodošla akvizicija, a što se ostalih promena tiče, one nisu tako uočljive.
Spoljašnjost
Karoserija automobila u velikoj meri izgleda poput Plaid verzija Modela S koji su spaženi na testnim stazama. U osnovi, spoljni izgled je nešto više sportski orijentisan, spremniji za „akciju“.
Pogonski sistem i performanse
Tesla kaže da će Plaid zameniti Performance, tako da će se umesto njega naći na poziciji najbrže verzije S linije, dok će Performance model biti ukinut.
S aspekta performansi, Tesla ističe da promene koje donosi Model S Plaid podrazumevaju nov pogonski sklop, uključujući baterijske module, pakete i pogonske jedinice. Tesla takođe kaže da Model S i Model X sada poseduju tehnologiju motora sličnu Modelu 3 i Modelu Y, što Modelu S obezbeđuje da obavi višestruke sprintove bez problema.
U američkoj kompaniji kažu da će Plaid od 0 do 96 km/h ubrzavati za 1,99 sekundi, kao i da četvrt milje pokriva za 9,3 sekunde, što ga čini bržim od Bugatti Chirona (ali ne i Rimac Nevere).
Specifikacije
- 0-96 km/h – 1,99 sekundi
- 1040 ks
- Tri visokoperformantne pogonske jedinice
- Diskovi presvučeni ugljeničnim vlaknima
- Vektorisanje obrtnog momenta
Promene za 2021.
Audio i multimedija
- Premijum audio sistem s 22 zvučnika sa sistemom poništavanja buke
- Multimedijalno prenošenje muzike preko Bluetooth veze preko više uređaja
- Centralni displej od 17 inča, 12,3-inčni vozački displej i 8-inčni sekundarni displej
- Kompjuter za „gejming“ s 10 teraflopa moći procesuiranja
- Kompatibilnost s bežičnim kontrolerom
Komfor
- Grejanje sedišta za sve putnike, grejanje obruča volana i vetrobrana
- Ventilisana prednja sedišta
- Trozonski Airwave klima uređaj
- HEPA sistem filtracije vazduha
- Individualizacija vozačkih profila s automatskim sistemom lakog ulaska i izlaska
- Ambijentalno svetlo
- Zatamljeni panoramski krov
- Zaštita od ultraljubičaste i infracrvene svetlosti na svim staklima
Pogodnosti
- Prednja centralna konzola s kliznim držačima za čaše i prostorom za odlaganje
- Centralni naslon za ruke na zadnjim sedištima s integrisanim boksovima za odlaganje stvari i bežičnim punjenjem
- Automatsko otvaranje i zatvaranje poklopca prtljažnika
- Automatski zatamnjujući i sklapajući spoljni retrovizori sa sistemom grejanja
- Bežično i brzo USB-C punjenje dostupno svakom putniku
- Automatsko otvaranje garaže sinhronizovano s lokacijom
Premijum konektivnost
- Vizuelizacija saobraćaja uživo
- Satelitske mape
- Video striming s pristupom Netflixu, Huluu, YouTubeu, Twitchu itd
- Karaoke
- Muzički striming
- Internet pretraživač.
Vrelegume.