Nakon nove kupe-limuzine CLA, debitovala je i Shooting Brake verzija ovog automobila.
Mercedes CLA Shooting Brake druge generacije porastao je u odnosu na odlazeći model, i to za 48 mm u dužinu i 53 mm u širinu, dok je međuosovinsko rastojanje sada veće za 30 mm.
Jedina dimenzija na automobilu koja je manja u poređenju sa prethodnikom je visina, ali novi model je niži za svega 2 mm.
Prednji deo automobila praktično je preslikan sa standardnog Mercedesa CLA, dok zadnji deo krasi tipična “Shooting Brake” linija.
Unapređen je i prtljažnik koji je sada veći za 10 litara nego ranije, pa njegova zapremina sa uspravljenim zadnjim naslonima dostiže 505 litara.
Enterijer je takođe identičan kao na kupe-limuzini CLA, uključujući veliku MBUX digitalnu instrument tablu koja se sastoji od dva povezana ekrana.
Mercedes se pohvalio da je poboljšao i aerodinamiku vozila, pa koeficijent otpora vazduha sada iznosi 0,26, što je opet nešto lošiji rezultat u odnosu na kupe-limuzinu (0,23).
Paleta motora sastoji se od benzinskih i dizel jedinica koje su dostupne i u Mercedesu CLA, a snaga se na točkove prenosi pomoću manuelnog ili automatizovanog menjača sa duplim kvačilom.
Osim prednjeg, dostupan je i opcioni 4Matic pogon na sva 4 točka.
Za početak, u vrhu ponude biće CLA 250 Shooting Brake sa 225 ks i sedmobrzinskim DCT menjačem sa duplim kvačilom.
Više tehničkih detalja o ovom modelu biće poznato kasnije tokom godine, a CLA Shooting Brake na tržišta širom sveta stiže u septembru.
B92