Svjetska premijera: Debitovao novi Ford Kuga - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Svjetska premijera: Debitovao novi Ford Kuga

Ford je objavio fotografije i tehničke detalje nove generaciji svog kompaktnog SUV-a.

Novi Ford Kuga dizajnom se nadovezuje na Focus poslednje generacije i stilski se znatno razlikuje od prethodnika.

Automobil ujedno ima i veće među osovinsko rastojanje (za 20 mm), dok je karoserija šira za 44 mm. Ford navodi da će putnici na zadnjim sedištima imati više prostora u visini ramena za 20 mm, a 36 mm u nivou bedara.

Uprkos tome što je novi model niži za 20 mm, proizvođač tvrdi da je boljom organizacijom unutrašnjosti vozila uspeo da poveća prostor između glava putnika i krova za 13 mm napred i čak 35 mm pozadi.

Drugi red sedišta može se pomerati po klizačima napred-nazad, tako da se po potrebi slobodan prostor za kolena može još više povećati.

Novi Ford Kuga je i najelektrifikovaniji model ovog proizvođača, s obzirom će kupci moći da biraju između tri hibridne opciji, od kojih je jedna sa dizel motorom.

Tu je najpre Kuga Plug-In Hybrid, zatim Kuga EcoBlue “blagi hibrid” sa dizel motorom i najzad klasičan Kuga Hybrid (bez mogučnosti punjenja baterija preko kabla).

Osim toga, na raspolaganju su i 4 klasična motora – 2 benzinca i 2 dizelaša.

Kuga je prvi Fordov SUV koji koristi novu C2 mehaničku platformu, na kojoj je baziran i Focus.

Time je, kako kažu u ovom proizvođaču, ostvarena ušteda u ukupnoj masi vozila i do 90 kg u poređenju sa odlazećim modelom.

Plug-in hybrid varijanta sastoji se od 4-cilindarskog 2.5 litarskog benzinca, elektromotora i baterija kapaciteta 14,4 kWh.

Ukupna kombinovana snaga pogonskog sistema je 225 ks, a automobil može da se vozi i do 50 km isključivo na struju. U Fordu kažu da ova verzija emituje samo 29 g CO2 po km.

“Običan” hibrid takođe koristi pomenuti 2.5 litarski benzinski motor, uz elektromotor i pogonske baterije, a specifikacije ovog pogonskog sistema za sada nisu saopštene. Automobil će se na evropskom tržištu naći tek 2020. godine, a ova varijanta biće dostupna u opcijama sa prednjim, kao i sa pogonom na sva 4 točka.

Što se tiče EcoBlue “blagog hibrida”, ovaj model za pogon koristi 2.0 litarski dizelaš sa 150 ks, uparen sa 48-voltnim električnim sistemom.

Konvencionalne pogonske opcije line dva 1.5 litarska EcoBoost benzinca sa 120 ks i 150 ks, kao i dva klasična dizelaša. Bazična dizel verzija je 1.5 litarski EcoBlue sa 120 ks, a snažniji 2.0 EcoBlue proizvodi 190 ks.

Ove 4 pogonske opcije biće ponuđene sa 6-brzinskim manuelnim ili novim 8-stepenim automatskim menjačem.

Na raspolaganju će takođe biti, kako pogon na prednje, tako i na sva 4 točka

Ford Kuga u verzijama sa konvencionalnim pogonskim jedinicama u prodajne salone stiže na jesen ove, dok će se plug-in hibrid na tržištu pojaviti u proleće 2020. godine.

B92

Danas objavljeno

F1 u Singapuru do 2028.

Vanja A

Smartfon nebjezbedan u vožnji, a šta je sa ekranom multimedijalnog sistema?

Vanja A

Samo 15 odsto Nijemaca razmišlja da kupi električni automobil

Vanja A

Ostavite komentar