23. Septembra 2022.

Svi žele Ferrari Purosangue

Big Portal

Za razliku od konkurentskih luksuznih marki čiji SUV-ovi često čine lavovski udeo u njihovoj prodaji, Ferrari je odlučio da ograniči proizvodnju svog prvog crossovera na ne više od 20 posto godišnje proizvodnje, kako bi zadržao ekskluzivnost.

Čak i pod pretpostavkom da će Ferrarijeva ukupna proizvodnja svih modela narasti na 15.000 s dodatkom nove linije modela, to još uvek iznosi samo 3.000 automobila godišnje. A to možda nije ni blizu dovoljno da se održi korak s potražnjom, navodi Jutarnji.hr.

Foto: Ferrari promo

“Rizikujemo da nećemo moći da zadovoljimo potražnju i možda ćemo vrlo brzo morati da zatvorimo prijem narudžbina”, rekao je Ferrarijev glavni komercijalni i marketinški direktor, Enrico Galliera.

Purosangue koristi atmosferski V12 ispod haube, što je karakteristika koju niti jedan konkurent usmeren na performanse ne nudi, što je možda i objašnjenje navale prednarudžbina. Galliera tvrdi da je interes “eksplodirao” kada je kompanija objavila da će Purosangue koristiti V12.

Ferrari će verovatno kasnije dodati hibridne modele manjeg kapaciteta, pozajmljujući ili hibridni V8 pogonski sklop od SF90 ili elektrifikovani V6 motor od 296 GTB-a, čiji kapacitet od 3,0 litra bi pomogao u izbegavanju velikih poreza nametnutih velikim motorima u Kini gde će model verovatno biti veoma popularan.

2023 Ferrari Purosangue Is a Bigger, Beastlier Kind of Ferrari

Ipak, V12 u Purosangueu će verovatno biti veliki faktor u uveravanju postojećih nepokolebljivih vlasnika Ferrarija da je Purosangue vredan da nosi Ferrarijevu značku. Ferrari kaže da će dati prednost isporuci sadašnjim vlasnicima u odnosu na kupce koji su novi u marki.

“Svaki vlasnik Ferrarija želi da ima Purosangue i moramo da ih nagradimo, jer su oni ti koji su učinili Ferrari onim što je danas,” rekao je Galliera za Automotive News Europe.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare