2. Januara 2022.

Sve više zaposlenih napušta kompaniju Ubisoft

Big Portal

Kompanija Ubisoft nalazi se usred „velikog egzodusa“ talenata, jer programeri napuštaju kompaniju brzinom za koju neki preostali zaposleni kažu da nikada ranije nisu videli.

Najmanje pet od 25 najboljih ljudi koji su zaduženi za Far Cry 6, koji je lansiran pre manje od tri meseca, napustilo je Ubisoft, navodi se u izveštajima. Dvanaest od 50 najboljih programera zaslužnih za prošlogodišnju Assassin’s Creed Valhalla igru takođe je otišlo.

Nejasno je koliko su ti brojevi daleko od norme. Iskusni programeri koji dolaze sa velikih studijskih projekata ponekad odluče da žele da isprobaju nešto novo. Zaposleni na nižem nivou takođe odlaze. Podaci sa poslovno orijentisane društvene mreže LinkedIn pokazuju da je najmanje 60 zaposlenih iz Ubisoft studija u Torontu i Montrealu napustilo je kompaniju u proteklih šest meseci.

Sve više razloga za odlazak

Dvoje zaposlenih koji još uvek rade u Ubisoft-u rekli su da je gubitak osoblja dovoljan da uspori ili potpuno zaustavi neke trenutne projekte. Jedan programer je rekao da ih je kontaktirao kolega iz Ubisoft-a za pomoć oko igre jer niko nije ostao u kompaniji koji bi mogao da radi na daljem razvijanju.

Pročitajte i:  Ubisoft kaže da aplikacije kao što su Discord i Skype mogu izazvati probleme u igrama

Razlozi za odlazak uključuju nisku platu, „frustraciju“ Ubisoft-ovim kreativnim pravcem. Možda je sve veći broj odlazak i zbog nedavnog prihvatanja NFT-a. Povećanje prilika na drugim mestima, i naravno optužbe o raširenim zloupotrebama na radnom mestu u Ubisoft-u koje su se pojavile prošle godine.

Jedan programer koji je nedavno otišao izjavio je da je Ubisoft postao „laka meta za regrute“, dok je drugi naveo „menadžment i kreativno skraćivanje sa najnižim minimumom“ kao razlog zašto su se napustili kompaniju.

Ubisoft je priznao da se njegova stopa odustajanja povećala, ali je rekao da je „još uvek u okviru industrijskih normi“, delimično zahvaljujući povećanju plata za sve zaposlene u novembru. Ovo je poboljšalo zadržavanje zaposlenih za 50%, kaže Anika Grant, direktorka Ubisoft-a.

Izvor: PCPress / PC GAMER

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare