Sve što trebate znati o povremenom postu, najpoznatijoj metodi mršavljenja - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Sve što trebate znati o povremenom postu, najpoznatijoj metodi mršavljenja

Povremeni post popularan je način prehrane već neko vrijeme, a veliki skok dogodio se još 2013. godine kada su autori David Zinczenko Peter Moore u svojoj knjizi naziva “Osmosatna dijeta” poručili da jedenje svakodnevne hrane unutar intervala od osam sati dovodi do gubitka kilograma.

Odlučili ste da želite isprobati provremeni post, ali ne znate odakle krenuti.

Za početak obavite dobro istraživanje. Između ostalog savjetujte se s ljekarom oko ovakvog načina prehrane. Na primjer povremeni post može biti opasan za ljude s niskom razinom šećera u krvi tako da je mišljenje stručnjaka prvi korak ako se odlučite za bilo kakve promjene u prehrani.

Idući korak je odluka o tipu povremenog posta koji želite isprobati. Najpopularnija opcija je 16/8 (16 sati posta, osam jedenja), a stručnjaci obično savjetuju ljudima da jedu između podne i 20 sati. Naravno, vi složite raspored koji vama najbolje odgovara. Jednom kada to učinite spremni ste za početak.

UOBIČAJENA PITANJA

Jednom kada krenete na ovo putovanje, zanimat će vas odgovori na neka pitanja, a dio njih koja bi vam mogla proći kroz glavu donosimo u nastavku.

Postoje li negativne strane povremenog posta?

Povremeni post ne preporučuje se ljudima s prethodnom anamnezom poremećaja prehrane.

Također, kod nekih ljudi može utjecati na kvalitetu sna, a kod nekih može pojačati razdražljivost i tjeskobu. U svakom slučaju, kako smo već naveli, prije prelaska na povremeni post posavjetujte se s ljekarom.

Jesu li neke namirnice bolje od drugih?

Ono što stručnjaci uvijek preporučuju je da se držite cjelovite prehrane. Također, važno je da svaki dan unesete dovoljan broj kalorija. Usredotočite se na hranu bogatu masnoćama, bjelančevinama i vlaknima koja će pomoći i održavanju razine šećera u krvi.

Koja je vrsta povremenog posta najbolja za mršavljenje?

Iako je model 16/8 najpopularniji, postoje i drugi modeli, ali studije još nisu konačno pokazale da je jedan tip učinkovitiji od drugog. Vi sami morate pronaći opciju koja najbolje odgovara vašem tijelu i načinu života.

Što su pokazala istraživanja?

Nekoliko studija pokazalo je koristi povremenog posta kada je u pitanju gubitak klograma.

Mala studija iz 2005. godine pokazala je da je povremeni post rezultirao gubitkom tjelesne težine od oko 2,5 posto nakon 22 dana.

Prema studiji iz 2008. godine, povremeni post ima potencijal pozitivno utjecati na razinu šećera u krvi.

Nekoliko studija sugeriralo je da povremeni post može produžiti prosječni životni vijek i poboljšati starenje mozga.

Ipak, stručnjaci su podijeljeni oko ovog načina prehrane. Dio njih smatra, naime, da su trenutna istraživanja ograničena i da ih treba provesti još kako bi ste dokazali pozitivni utjecati povremenog posta.

Izbor: Zadovoljna.hr

(S.H.P)

Danas objavljeno

Svom snagom, bez pauza: 10 minuta super vježbi za stomačne mišiće

Vanja A

Pokušajte da ublažite kašalj na prirodan način

Vanja A

Istraživanje: Čašom mlijeka protiv srčanog udara

Vanja A

Ostavite komentar