Švajcarski trgovački lanac više ne prodaje slatkiš Moor's Head zbog optužbi da je rasistički - BIGportal.ba
Magazin Zanimljivo

Švajcarski trgovački lanac više ne prodaje slatkiš Moor’s Head zbog optužbi da je rasistički

U mnogim prodavnicama Migrosa protekla dva dana zabilježena je velika navala za ovim slatkišima nakon što je stigla obavijest da više neće prodavati popularni proizvod švajcarske kompanije Dubler.

Ovaj potez Migrosa uslijedio je nakon duge internet rasprave o čokoladnim poslasticama, a koja se pojavila usred aktuelnog svjetskog talasa antirasizma nakon smrti Afroamerikanca Georga Floyda.

Sumnje u rasističku pozadinu švajcarskog čokoladnog mačmalouu pokrenuo je anonimini korisnik Twittera koji je podstakao više rasprava o porijeklu imena ovog slatkiša i korporativne odgovornosti kompanije koja vrijeđa svoje kupce prodavajući Mohrenkopf (Moor’s Head), prenosi Russia Today. Moor’s Head odnosi se na heraldički prikaz glave, obično tamnopute osobe, prikazane iz profila s trakom oko čela.

“Dragi Migros, molim vas da odmah uklonite ovaj proizvod iz svoje ponude. Taj naziv je izrazito rasistički i ne odgovara političkoj ispravnosti”, napisao je na Twitteru korisnik pod imenom @MereSirrTeh.

Nakon velikog odziva drugih korisnika, ovaj tvit je izbrisan, kao i anonimni račun.

Novinar Christian Beck usprotivio se kritikama na račun švajcarskog slatkiša rekavši da nikada nije razmišljao o čovjeku s tamnom kožom kao o “Mohrenkopfu”.

Drugi su cijelu raspravu okarakterisali kao “apsolutnu glupost” govoreći da ne može odjednom sve biti rasističko. Neki su čak istakli da je, bez obzira na moralne implikacije naziva slatkiša, cijela bura na Twitteru besplatna reklama za proizvođača čokolade, odnosno kompaniju Dubler.

Izvor: Klix

Danas objavljeno

Boldvin nije jedini slučaj: Brendon Li, Heksum, Vik Morou, Diklić…

Zeljka

“Pretvara se da je Špankinja”: Hilariju Boldvin pratio skandal; još se nije oglasila o tragediji

Zeljka

Zašto ne bi trebalo sušiti veš u stanu

Zeljka

Ostavite komentar