8. Februara 2021.

Superbol marketing mašina: 5,5 miliona dolara za spot od najviše 30 sekundi

Big Portal

Superbol je najveći sportski događaj u Americi, praznik sporta koji privlači pažnju desetina miliona ljubitelja sporta. Zbog toga, TV stanica CBS koja prenosi finale svake godine uvodi posebne, visoke tarife za sve oglašivače koji se utrkuju da zakupe deo reklamnog prostora pre, tokom i neposredno posle prenosa.

Isto važi i za zakup oglasnog prostora na samom stadionu – visoke cene za oglašavanje najuspešnijie kompanije.

Smatra se da je Superbol najveći marketinški događaj u godini i jedini za koji su oglašivači spremni da plate i do 5,5 miliona dolara za jedno TV emitovanje reklamnog spota u trajanju od najviše 30 sekundi.

Kada se uzme u obzir da samoj utakmici prethodi gotovo 7 sati raznovrsnog programa posvećenog ovom velikom događaju, koji prate milioni gledalaca, računica je jasna.

Finale super bola ove godine pružilo je priliku da se reklame “politički oboje da bi se poslala poruka o zajedništvu, hrabrostii istrajnosti američkog naroda suočenog sa pretnjama pandemije, prenosi CNN.

Tako se u reklami za vozila kompanije Džip, pojavljuje rok zvezda Brus Springstin koji poručuje odvažnim avanturistima da je baš Džipov terenac pravi izbor za njih i finišira rečenicom “Strah nikada nije bio najbolji deo nas”.

Ove godine, mreža CBS i Nacionalona fudbalska liga imali su potpuno drugačiji organizacioni pristup pre svega zbog toga što je utakmica trebalo da protekne u atmosferi naglašenog zajedništva i normalnosti, ali uz rizik od širenja korona virusa i uz ograničeni broj gledalaca na stadionu.

TV auditorijum je navikao da na dan Superbola gleda višečasovni sportsko-zabavni program sa sportskim analitičarima, prigodnim muzičkim nastupima, dokumantarnim emisijama i intevjuima sa holivudskim zvezdama u umetničkom delu prenosa.

Ove godine je borba protiv rasizma bila u fokusu Nacionalne fudbalske lige, pa je u propratnom programu nastupila i mlada pesnikinja Amanda Gorman, Afroamerikanka koja je recitovala svoju antirasističku poeziju i na inauguraciji predsednika Bajdena, 20. januara u Vašingtonu.

Gledaoci su u poluvremenu mogli da čuju bogat muzički program jer i muzička industrija vidi veliku priliku za promociju tokom Superbola.

Do sada su nastupale najveće američke i internacionalne muzičke zvezde među kojima i Lejdi Gaga, Bijonse, Princ i Roling Stounsi, a juče je nastupio kanadski pevača Vikend i otpevao nekoliko numera sa svog novog albuma koji je moglo da čuje više od 100 miliona gledaoca ispred malih ekrana.

Broj posetilaca na stadionu u Tampi ove godine je zbog panedmije bio ograničen na svega 25 hiljada ljudi, koiji su pre početka drugog polivremena mogli da čuju i kantautora H.E.R, kantri pevača Erika Čerča, bluz pevačicu Džezmajn Salivan i orkestar mornaričkih vetarana, prenosi Rojters.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare