Ograničen model ili ne?
Potrošite 48.495 dolara za ograničeni nivo i dobićete infotainment sistem od 12,3 inča, pogled kamere od 360 stepeni, priključnu stanicu za bežično punjenje telefona, pomoć pri parkiranju, upozorenja o unakrsnom saobraćaju pozadi i podršku za digitalne tastere na telefonu. Takođe možete očekivati konvencionalnije nadogradnje kao što su Harman Kardon audio sistem, LED svetla za maglu i zadnja vrata sa električnim pogonom. Turing varijanta od 51.995 dolara dodaje digitalni retrovizor sa HomeLink podrškom, panoramski krov, osvetljenje prostora za noge i ventilisana prednja sedišta.
Bez obzira na model, u velikoj meri plaćate za Subaruove bolje terenske sposobnosti u odnosu na Toyotin EV. Svi Solterra modeli dolaze sa pogonom na sve točkove i postavkom sa dva motora sa 215 KS i dometom do 366 kilometara. Takođe ćete pronaći funkciju „X-Mode“ za prilagođavanje prljavštini i snegu, dok vam funkcije kontrole prijanjanja i nizbrdo pomažu da održite stabilan kurs.
Početna cena je viša od 39.000 dolara koje su neki očekivali. Međutim, nije daleko od WW-ovog ID.4 Pro na sva četiri točka (44.440 dolara) ili Fordovog Mustang Mach-E Select (43.895 dolara), i predstavlja malo bolje uložen novac u odnosu na konkurenciju.
Izvor: Engadget/PCPress