Željela sam da ovaj spot ima estetiku koja je pratila muziku krajem devedesetih i početkom dvehiljaditih – otkriva Sara Jo.
Sara Jo, naša trenutno najpopularnija mlada pop zvezda, danas je objavila novi singl “Mili, mili”, koji prati spot inspirisan estetitikom koja je obeležila kraj dvadesetog i početak dvadeset prvog veka, kao i karijere čuvenih svetskih zvezda poput Britni Spirs, Dženifer Lopez i Gven Stefani.
– Pesma “Mili, mili” dogodila se sasvim spontano, i u tome je njena najveća draž. Zbog toga je svi posebno volimo. Što se tiče naziva pesme, on mi je posebno drag, jer “mili” tepamo onima do kojih nam je stalo. – kaže Sara Jo za Novosti Online.
Svojom pojavom, autentičnošću i talentom, Sara Jo je odavno osvojila publiku širom regiona, a novom pesmom odlučila je da napravi omaž estetici i muzici na kojoj je odrasla i koja je, dobrim delom, formirala njen ukus i stil.
– Želela sam da ovaj spot ima estetiku koja je pratila muziku krajem devedesetih i početkom dvehiljaditih. Verujem da će ova pesma dotaći i generacije koje su odrastale u to vreme, ali i one koji su tada bili mladi i koji ovaj period pamte po odličnom provodu. Reditelj spota, Lazar Bogdanović, i ja lako smo se složili da muzički pravac na koji se oslanja pesma, a to je “UK Garage”, treba, u potpunosti, da isprati i spot. Bio je pravi izazov pronaći lokacije i adekvatan kostim, koji je na kraju i nastao isključivo za potrebe ovog spota. Čitav kreativni proces odlično je protekao, kao i samo snimanje – otkriva Sara Jo.
Finalni pečat tekstu dao je kompozitor i aranžer pesme Nikola Kirćanski Kei, dok je ideja o tekstu i nazivu novog singla nastala tokom rada sa čuvenom kantautorkom Bojanom Vunturišević.
– Jednog dana dobila sam poziv iz izdavačke kuće “Bassivity Digital” da, kao tekstopisac, učestvujem u radu na novoj pesmi Sare Jo. Ovaj poziv sam shvatila kao veliki izazov, jer nikada ni na jednoj pesmi nisam bila samo reč, bez muzike. Veoma me je zanimalo da li ću uspeti da odgovorim zadataku, kakva će Sara biti kao saradnica, pošto smo, kao drugarice, već dobro “kliknule”. Čim sam čula melodijsku liniju refrena, odmah sam znala da su te note rezervisane za reč “mili”. Ostatak teksta se samo nadovezivao, a Sara, moja dobra drugarica, i vrlo zahtevna saradnica, dugo se dvoumila, ali sam na kraju ipak pobedila. – kroz smeh kaže Bojana.
Pesma je snimljena u studiju izdavačke kuće „Bassivity Digital“, dok spot potpisuje produkcija „Kaktus media“, na čelu sa rediteljem Lazarom Bogdanovićem.