8. Jula 2022.

Stigao je novi VW Amarok, uz malu pomoć prijatelja

Big Portal

Volkswagen je objavio fotografije i prve tehničke detalje nove generacije svog kamioneta.

Posle nekoliko meseci najava i tizera, nemački proizvođač predstavio je noi Amarok. Kamionet je nastao u saradnji sa Fordom i u osnovi predstavlja “blizanca” modela Ranger.

Ipak, Volkswagen se pobrinuo da Amarok dizajnom spoljašnjosti ne odskače od izgleda vozila iz game ovog proizvođača, zahvaljujući karakterističnim farovima i prednjoj maski.

Foto: VW promo

U odnosu na prethodnika, novi Amarok ima moderni dizajn i veće dimenzije, pa je tako međuosovinsko rastojanje poraslo na 3.270 mm. Od toga će najviše koristi imati putnici na zadnjoj klupi jer će dobiti više prostora za noge.

Novi model ima i veći gaz u slučaju nailaska na vodenu prepreku koji sada iznosi 800 mm.

Volkswagen navodi da će 4Motion sistem pogona na sva četiri točka biti standardan na nekim tržištima, dok će na ostalima biti dostupan samo kao opcija.

Vozaču će na raspolaganju biti čak šest modova vožnje, kako bi lakše savladao i najteže terene.

Foto: VW promo

Ali čak i ako nikada ne siđete sa asfalta, novi Amarok će biti sposobniji od prethodnog. Vučni kapacitet je 3.500 kg, dok je maksimalna nosivost povećana sa 1.000 kg na 1.160 kg.

Kao i kod prethodnika, vozač svoj teret možete zaštititi od radoznalih očiju pomoću elektropomične pokrivke. Čak je i krov konstruisan imajući na umu praktičnost, s obzirom da ima statičku nosivost od 350 kg.

Foto: VW promo

Motorizacija se, u zavisnosti od tržišta, sastoji od četiri dizelaša i jednog benzinca, dok su hibridi izostali.

Ponuda dizelaša startuje sa 2.0 litarskim agregatom od 150 “konja”, a motor iste zapremine dostupan je i u verzijama sa 170 KS i 209 KS.

U vrhu dizel ponude je 3.0 V6 sa 241 KS, odnosno 250 KS, u zavisnosti od tržišta-

Foto: VW promo

Najsnažniji Amarok je ipak benzinac, opremljen Fordovim 2.3 litarskim EcoBoost 4-cilindrašem. Ovaj motor isporučuje čak 302 KS.

Slabiji modeli imaju u ponudi i manuelni menjač, dok je kod onih preko 200 “konja” standardan 10-stepeni automatik.

Foto: VW promo
Foto: VW promo
Foto: VW promo
Foto: VW promo

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare