Puma je nekad bio mali kupe sa pogodnom na prednjoj osovini, ali savremena verzija dolazi u drugačijoj formi.
I dalje je u pitanju mali i inteligentno dizajnirani kompakt, ali u krosover klasi.
Jasna je veza sa popularnim hečbekom Fiestom, s kojom deli platformu i od kojeg je Puma preuzela neke dizajnerske karakteristike.
Ali za razliku od Fieste, osim višeg klirensa ističe se i veći prtljažnik kapaciteta 456 litara koji je jedan od glavnih aduta ovog modela.
Puma je bogato opremljena savremenim tehnologijama, dobila je aktivni tempomat, automatsko kočenje, sistem detekcije pešaka, pomoćni sistem za održavanje vozila u traci…
Tu je i Fordov CoPilot360 ograničeno autonomni sistem koji može da funkcioniše u uslovima gradske gužve kada je potrebno često kretati i zaustavljati vozilo.
Zadnja kamera sa širokim uglom sočiva omogućava pogled na okolinu od 180 stepeni i to je prvi put da se ova tehnologija našla u ovom segmentu. Deo standardne opreme su Android Auto i Apple CarPlay sistemi.
Njima se upravlja preko osmoinčnog centralno postavljenog ekrana osetljivog na dodir, a tu je i 12,3-inčni digitalni ekran umesto analogne kontrolne table.
Pumu će pokretati već čuveni 1,0-litarski EcoBoost trocilindarski turbobenzinac koji uparen sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom dolazi u dve varijante sa 125 i 155 KS.
Ford je najavio i dizel verziju, ali Puma neće imati opciju pogona na sva četiri točka. Puma će se u prodaji u Evropi naći do kraja ove godine, a dostupni paketi opreme su Titanium i ST-Line (na slikama).
B92