S tim u vezi, izvršni direktor Citroena Vincent Cobee je ove modele opisao kao “pristupačnu, odgovornu i elegantnu alternativu brojnim hatchback i SUV vozilima”.
C4 X i e-C4 X su u osnovi duže verzije C4 i e-C4 modela koji su premijeru imali 2020.
Kako se koči motociklom?
Oni naime dijele isti dizajn prednjeg dijela kao i njihova kompaktna braća i sestre, ali imaju jak nagib krovne linije, što dovodi do potpuno redizajniranog repa u stilu fastbacka.
Pozadi su LED svjetla, jedinstvena vrata prtljažnika sa integrisanim spojlerom i konvencionalnije zadnje vetrobransko staklo.
Pristup u stilu krosovera je zadržan, sa povećanim razmakom od tla i plastičnom oblogom po cijeloj karoseriji.
Aerodinamičnija silueta je rezultirala i poboljšanim koeficijentom otpora vazduha od 0,29.
Sa dužinom od 4.600 mm, C4 X je 260 mm duži od običnog C4 hatchbacka, ali dele isto međuosovinsko rastojanje od 2.670 mm.
U unutrašnjosti je kontrolna tabla kao kod C4, uključujući 10.0-inčni centralni ekran osjetljiv na dodir i poznatu digitalnu instrument tablu.
Međutim, novi modeli dobijaju novi MyCitroen Drive Plus infotainment koji je predstavljen u većem C5 X, donoseći novi interfejs, bolje prepoznavanje glasa, više funkcija povezivanja i ažuriranja putem bežične mreže.
Potpuno električni e-C4 X dolazi sa jednim električnim motorom sa 100 kW/136KS i 260 Nm, dok je litijum-jonska baterija od 50 kWh sa tehnologijom od 400 V dovoljna za domet do 360 km i kompatibilna je sa 100 kW DC punjenjem.
Citroen e-C4 X od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,5 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 150 km/h.
Citroen C4 X i e-C4 X će se proizvoditi u Stellantisovoj fabrici Villaverde u Madridu.
Prodaja će početi na jesen 2022. godine, ali cijene još nisu poznate, prenosi
b92.