Stellantis mijenja svoju prodajnu taktiku - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Stellantis mijenja svoju prodajnu taktiku

Kad je moćna Stellantis grupacija napokon zvanično stvorena početkom 2021. godine, na čelu je bio izvanredni Carlos Tavares, i bilo je očigledno da dolaze nova vremana. Međunarodni koncern najavljuje da će obnoviti mrežu distributera automobila.

Čelnika koncerna Stellantis Carlosa Tavaresa ponekad nazivaju vizionarom evropske automobilske industrije. Međutim, on nije sanjar. Savršeno dobro zna da su velike prilike i veliki izazovi. Prvo je najbolje iskoristiti potencijal svojih marki: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Abarth, Citroen, Peugeot, DS, Opel, Dodge, Jeep i RAM. Očigledno je da to nije moguće bez savršeno funkcionalne prodajne mašinerije. I ovde je koncern odlučio da zaigra poker.

Prema zvaničnoj najavi, Stellantis će raskinuti sve ugovore koji su trenutno na snazi ​​između pojedinih marki koncerna i prodajnih mesta. Dvogodišnji period otkaza će omogućiti evropskom divu da osigura kontinuitet prodaje. Koncern će odmah nakon slanja saopštenja započeti razgovore s onim firmama koje će u budućnosti želeti da sarađujuu ​​s njim.

– Koncern Stellantis želi da ojača model prodaje u Evropi. Promene se, između ostalog, odnose na novu Uredbu o zajedničkim izuzećima (BER), koja se trenutno dogovara na evropskom nivou. Regulisaće poslovne odnose i koncern mora da prilagodi ugovore s trgovcima budućim zahtevima koji će se primenjivati ​​od 2023.

Koncern namerava da promoviše model distribucije zasnovan na lokalnoj distribucijskoj mreži visokih performansi, efikasnoj i s više robnih marki. Poslovni partneri Stelantis imaće novi efikasni poslovni model i koristiće se sinergijama, optimizacijom troškova distribucije i nuđenjem dodatnih poslovnih prilika, uključujući korišćenje potencijala širokog spektra robnih marki unutar grupe. To će, između ostalog, značiti da će odabrana predstavništva moći da prošire svoju ponudu novim markama. To će osigurati razvoj prodajnih i postprodajnih usluga i povećati nivo zadovoljstva kupaca koji će moći iskoristiti ponudu više robnih marki i višekanalni pristup širem spektru usluga, uključujući internetsku prodaju i mobilnost, povezane usluge i moderna financijska rešenja.

Novi model distribucije će takođe uzeti u obzir promene u okolini, uključujući transformaciju modela vodeće marke automobilske industrije u elektrifikaciju. U tom kontekstu, postojeći ugovori o uslugama i prodaji za sve marke Stellantis će raskinuti s dvogodišnjim otkaznim rokom, koji se podudara s stupanjem na snagu novih zakonskih zahteva (BER) 2023. godine. Nova distribucijska mreža će se odabrati na bazi objektivnih pokazatelja. Do sredine jula marke će obavestiti poslovne partnere o tome ko će biti deo buduće distribucijske mreže, ko ne, a ko će morati da ispunjava dodatne uslove.

U razgovorima s budućim dilerima najvažniji će biti trenutni prodajni rezultati, stabilnost kompanije ili mogućnost delovanja na polju sinergije između marki koncerna. Moguće je da će i od Stellantisa postojati neka očekivanja u vezi s uticajem delatnosti trgovaca na okolinu. Za sada je, međutim, prerano o tome govoriti.

Promene u zastupničkoj mreži koncerna Stellantis će takođe odgovoriti na brzo razvijajuće automobilsko tržište. Prema planovima međunarodnog diva u Evropi, do 2025. godine 98 posto modela Stellantis biće elektrifikovani, a očekuje se da će svi modeli to učiniti do 2030. godine. Takođe će se dogoditi velike promene u željama kupaca. Do 2025. godine očekuje se da će vozila s niskim emisijama iznositi 35 posto prodaje Stellantisa, a do 2030. već 70 posto.

U svom portfelju Stellantis nema tako snažnu marku kao „perjanice“ Volkswagena ili Toyote. Međutim, ne namerava da položi oružje. Lokalni trgovci će takođe morati da odigraju važnu ulogu u borbi za budućeg kupca. Hteli oni to ili ne.

Izvor: Automobili.ba

Foto: Fiat

Danas objavljeno

Seul dobio prvi samovozeći autobus

Zeljka

Zenvo TSR-GT je danski hiperautomobil s 1.360 KS

Zeljka

Vozite na rezervi? Nemojte

Zeljka

Ostavite komentar