Kompanija planira da stvori 1000 Wh/kg punjivu bateriju, „prvu na svetu“, i smanji troškove proizvodnje tako što će odbaciti „egzotične i skupocene materijale“.
Primera radi, EV najdužeg domena na tržištu (Tesla Model S) nudi do 507 km opsega zahvaljujući litijum-jonskoj bateriji od 100 kWh. Štaviše, Innolith kaže da upotreba neorganskih elektrolita uklanja primarni uzrok pregrevanja EV baterija. Zvuči kao da je startap na pragu rešavanja svih problema u EV industriji (sigurnost, troškovi proizvodnje) u jednom potezu.
Međutim, ovim stvarima je potrebno mnogo više vremena da se materijalizuju u stvarnom svetu. Innolith obećava da će baterija biti spremna za potrošače u roku od tri do pet godina. To je ambiciozan vremenski okvir kada uzmete u obzir da je 24M (startap sa sedištem u Masačusecu koji pravi baterije velike gustine) trebalo više od osam godina da isporuči svoje litijum-jonske baterije.
Innolith trenutno radi na bateriji u nemačkom pogonu. Kada će biti prikladna za upotrebu: Innolith planira da je izbaci na tržište početnom pilot proizvodnje u Nemačkoj, nakon čega će uslediti licenciranje partnerstva sa glavnim proizvođačima baterija i automobilskim kompanijama.
Izvor: Engadget