Poslednji primer Porscheovog osvrtanja u prošlost bio je izvanredno zamišljen model 911R koji je nastao na prethodnoj generaciji (991), a s atmosferskim boxer motorom iz modela 911 GT3 RS i ručnim menjačem brojčano ograničen “R” brzo je postao predmet žudnje za koji su kupci koji nisu stigli osigurati svoj primerak plaćali mnogo više od njegove zvanične cene.
Prema izveštajima pojedinih američkih medija, u Porscheu po sličnom receptu pripremaju tri posebna modela na osnovici aktuelne generacije (992) besmrtnog “elfera“, a prvi od njih u nazivu bi trebao imati dodatak Sport Classic iza kojeg bi se trebao kriti motor iz verzije 911 Turbo S, zadnji pogon i ručni menjač.
Nezvanično, Porsche 911 Sport Classic bit će proizveden u 250 primeraka.
Naredna verzija nosiće naziv 911 ST i trebalo bi da asocira na istoimeni stazi okrenut model Porschea iz ranih sedamdesetih godina.
Poput originala, i 992 ST bi trebao dobiti znatno proširene blatobrane, a pokretaće ga dodatno pojačan 4-litarski boxer “atmosferski motor“ iz aktuelnog GT3.

Na kraju planiranog niza je 911 RS s kojim će Porsche obeležiti pola veka od predstavljanja prvog RS-a, a podsetnik na slavnog predaka biće zasnovan na modelu 911 GTS od kojeg će (očekivano) biti znatno lakši i nešto snažniji.
Jedno je sigurno, svi spomenuti brojčano ograničeni modeli biće rasprodani u rekordnom roku.
B92.