Sa 9,866 novoregistrovanih vozila u 2019, BiH je zabeležila skroman rast prodaje na godišnjem nivou od svega 1,8%, ali i to je bilo dovoljno da upiše 6. uzastopnu godinu u kojoj je povećana prodaja novih automobila na tom tržištu.
Slično kao u Srbiji, najtraženiji su bili modeli marke Škoda. U 2019. kupcima je isporučeno je 1.787 vozila češkog proizvođača, dok je na drugom mestu Volkswagen, koji se u BiH tradicionalno dobro kotira, sa 1.105 prodatih automobila.
Slede redom Dacia (772), Opel (692), Toyota (638), Renault (560), Hyundai (519), Peugeot (482) i Ford (469), dok se među prvih 10 našao i jedan premijeum brend – Audi (396), na desetoj poziciji.
Prema podacima koje je objavio sajt focus2move.com, najprodavaniji novi automobil u BiH prošle godine bila je Škoda Octavia (856), druga je Škoda Fabia (366), a treći je jedan SUV – Hyundai Tucson (319).
Četvrti je uvek popularni VW Golf (306), a peti još jedan SUV, Dacia Duster (301). Od šestog do desetog mesta nalaze se: Dacia Sandero, VW Caddy, Renault Clio, Toyota Yaris i Opel Astra.