Ako jeste, to onda donosi neka potpuno nova pravila. Tjuneri se prebacuju na električne automobile, a to u prevodu znači kako bi neki mogli zaključati vrata. Naime, ovde je prostor tjuninga ograničen, posebno kad je reč o pogonu.
Brabus ipak pokazuje kako se može, i to na Mercedesu EQS 450, tehnološki jednom od najnaprednijih električnih automobil današnjice.
Zanimljivo je da je Brabus prvo odlučio da poboljša aerodinamiku – i to na modelu koji ima najniži koeficijent otpora vazduha među serijskim automobilima (Cd = 0,20).
I u tome je uspeo, a poboljšanje je 7,2 odsto.
Svi novi delovi su od ugljeničnih vlakana, a uključuju i posebne deflektore te nove dodatke spojlera i zadnji difuzor.
U Brabusu kažu da će pri brzinama od 100 do 140 km/h autonomija vožnje porasti za oko 7 odsto, odnosno nekih 50 km.
Tjuning podrazumeva i ugradnju Monoblock točkova prečnik do 22 cola, doradu vazdušnog ogibljenja, kao i personalizovani enterijer.
I to je sve od tjuninga.
Podsećamo, EQS 450+ proizvodi 245 kW (i 568 Nm), a potrošnja po WLTP-u iznosi 20,4-15,7 kWh/100 km.
Od 0 do 100 km/h stiže za 6,2 sekunde, a cena osnovne verzije je oko 115.000 evra.