6. Decembra 2021.

Srbi i Hrvati obožavaju istu marku automobila, u Albaniji najpopularniji Tesla

Big Portal

Ukoliko pitamo Gugle, tektonske promene u auto-industriji već su se odrazile i na odnos snaga na tržištu. I dok su još prošle godine Toyota i BMW držali tron kao najpretraživanije auto-marke, podaci za ovu godinu govore kako se događaju velike promene.

Novi igrač je Tesla Motors koji je za samo nekoliko godina došao skoro do samog vrha. Trenutno je pretekao BMW, a jedina popularnija marka na globalnoj sceni je Toyota. Sudeći po podacima, ne zadugo.

Prema podacima za prvu polovinu 2021. godine, Comparethemarket.com je napravio kartu sveta na kojoj lako možemo videti koja je auto-marka bila najčešće pretraživana na Guglu, i to u svakoj od zemalja.

Godine 2020. prevlast su držali BMW i Toyota. Prošle godine Toyota je bila broj 1 u 55 država, a BMW u 34, dok je trećeplasirani Mercedes bio najpopularnija tema u 15 država. Tesle nije bilo nigde. Isto je bilo i ako pogledamo dalje u prošlost, 2018. i 2019. godine.

Sada su stvari nešto drugačije. Toyota je i dalje prva, ali je “spala” na 46 država. Na drugo mesto stigao je Tesla Motors koji je najpopularnija auto-marka u čak 41 državi.

Treći je i dalje Mercedes (16), dok je BMW pao na četvrto mesto sa tek 13 država u kojima je najpopularniji.

Ako pogledamo region Balkana, stvari su uglavnom ostale iste. BMW je i dalje broj 1, kao najpopularnija marka na Gugl servisu, u Srbiji, ali i u Hrvatskoj i Crnoj Gori, kao i u Bugarskoj.

U Bosni i Hercegovini je to Mercedes, u Rumuniji domaća Dacia, a u Albaniji – Tesla.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare