Spriječite povredu: Vježbe za koljena i zglobove koje ne smijete preskakati - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Spriječite povredu: Vježbe za koljena i zglobove koje ne smijete preskakati

Kada se bavite sportom i trenirate u teretani, vaša koljena i zglobovi na nogama trpe najveći pritisak. Brzi sprintevi, nagle promjene pravca, dizanje velikih težina i izvođenje eksplozivnih pokreta mogu oslabiti vaše zglobove i povećati mogućnost da se povrijedite. Ubacite ove vježbe u vaš svakodnevni trening i tako ćete smanjiti…

Kada se bavite sportom i trenirate u teretani, vaša koljena i zglobovi na nogama trpe najveći pritisak.

Brzi sprintevi, nagle promjene pravca, dizanje velikih težina i izvođenje eksplozivnih pokreta mogu oslabiti vaše zglobove i povećati mogućnost da se povrijedite.

Ubacite ove vježbe u vaš svakodnevni trening i tako ćete smanjiti eventualne ozlijede bez obzira koju vrstu treninga izvodite.

JAČANJE KOLJENA

Vježba: ČUČANJ S LOPTOM IZMEĐU NOGU
3 serije, 12 ponavljanja

Stavite loptu između vaših butina i pritisnite je. Polagano se spuštajte u čučanj dok vaša koljena ne budu pod uglom od 90 stepeni.

Vježba: VELIKI ISKORAK
3 serije, 10 ponavljanja

Pravite velike neizmjenične korake unapred i spustite tijelo dok vaše zadnje koljeno gotovo ne dodirne podlogu. Zadnju nogu privucite naprijed do početne pozicije.

ZGLOBOVI

Vježba: POKRET KOLJENOM KA ZIDU
3 serije, 10 ponavljanja

Čučnite na podlogu tako da jedna noga bude ispred druge. Koleno prednje noge pomjerite unaprijed dok ne dodirne zid i tako se zadržite 20 sekundi.

Vježba: KRUŽENJE STOPALOM U STOJEĆEM POLOŽAJU
4 ponavljanja po nozi

Nađite srednje krut jastuk i postavite ga na pod. Stanite na jastuk jednom nogom i balansirajte bez dodatne pomoći za ruke. Kružite stopalom u obliku slova azbuke  vježba se zbog toga zove ankle ABC’s).

Mens Health.rs

Danas objavljeno

Miriše pa inspiriše: Burek

Zeljka

Britanski soj korone izaziva 64 odsto više hospitalizacija

Zeljka

Današnji ukusan ručak: Domaći PILEĆI PAPRIKAŠ

Zeljka

Ostavite komentar