PlayStation VR2 će koristiti kontrole praćenja, smeštene na samom uređaju, što znači da nema potrebe za PlayStation Camera integracijom.
PS VR2 će koristiti ugrađene kamere, kako bi se pratili pokreti osobe koja nosi uređaj i polje pregleda u igrama. To će se kombinovati sa odzivom uređaja i 3D zvukom, kako bi se pojačalo iskustvo u VR okruženju, prema navodima kompanije Sony.
Kao primer, navodi se da će igrači tokom gejminga moći “sa osete pojačani puls lika tokom napetih trenutaka” ili da opaze objekte koji im proleću pored glave.
Pored toga, zvuk koji formira Tempest 3D AudioTech sa PS5 konzole će omogućiti da okruženje oko igrača “oživi”, dodajući nove nivoe imerzije.
Pomenuta je i opcija praćenja pomoću očiju, kao pravo remek delo za tehnologiju VR uređaja. Opcija će omogućiti da gledanje u različitim pravcima, bez okretanja glave, može da kreira dodatne inpute za lika u igri.
Kada je u pitanju prva igra, koja će viti dostupna za PlayStation VR2, to će biti Horizon Call of the Mountain. Igru su kreirali Sony i Guerrilla Games, a nije otkriveno previše detalja.