Što se tiče 6,75 litarskog V12 twin-turbo motora, on sada razvija 696KS i monstruoznih 1.002 Nm obrtnog momenta zahvaljujući Spofecovom N-Tronic modulu, a to predstavlja povećanje za 105KS i 102 Nm obrtnog momenta u odnosu na standardni Black Badge, odnosno 20KS više u odnosu na Ghost koji je takođe tjunirao Spofec. Zahvaljujući poboljšanjima, tjunirani Ghost Black Badge ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h.
Ghost je fantastičan automobil tako da tjuner nije otišao predaleko kada je reč o izgledu. Karbonski body kit uključuje redizajnirani prednji branik sa sportskim usisnicima i opcionim integrisanim LED svetlima. Deo paketa su i ekstenzije pragova dostupne za standardnu, ali i verziju s produženim međuosovinskim rastojanjem. Takođe, tu je istaknuti lip spojler, kao i zadnji branik s vidljivim ili “sakrivenim” završecima izduvnih cevi. U paketu je i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika s kontrolom leptir ventila.
Tu su i nove 22-inčne Vossen felne, a u slučaju automobila na fotografijama su lakirane u crnu boju, što se slaže s crnim detaljima modela Black Badge. Ipak, Spofec nudi čak 72 boje.
Na felnama su gume dimenzija 265/35R22 napred i 295/30R22 pozadi.
Spofecov Can-Tronic modul za vazdušno oslanjanje spušta Ghost za 40 mm, a automatski se vraća na standardnu visinu pri brzini većoj od 140 km/h.
Opcija za unutrašnjost ima mnogo ukoliko je vlasnik iz nekog razloga nezadovoljan standardnom.
Cena je dostupna na upit.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Spofec