Specijalna edicija izgleda skoro identično aktulenim Plus Four i Plus Six modelima, ali je zasnovana na Morganovoj novoj aluminjumskoj platformi, koja je prilagođena najnovijoj generaciji BMW benzinskih mtora sa četiri i čest cilindara. Plus 8 GTR koristi V8 agregat iz prethodne generacije Morganovih modela.
Kada je Morgan prešao na novu arhitekturu, prodao je preostale šasije za Plus 8 drugoj firmi. Ta kompanija u međuvremenu se ugasila, pa je Morkan otkupio nazad 8 šasija i iskoristio ih za projekat GTR.
Specijalna verzija dobila je agresivniji prednji spliter i dublji zadnji difuzor u odnosu na originalni Plus 8, kao i tvrdi aluminijumski krov i šire blatobrane. Poklopac motora dobio je dodatne otvore radi boljeg hlađenja, a otvori iza prednjih točkova poboljšavaju hlađenje kočnica.
Izmenjen je dizajn vrata, dodate su GTR oznake, a u kabini i pločica sa serijskim brojem automobila. Morgan u ponudi ima i sedišta od ugljeničnih vlakana i trkačke pojaseve kao opcije.
4,8 litarski BMW motor proizvodi 380KS, što je za 13KS više nego u varijanti koja se koristila 2012. godine u modelu Plus 8. Kupci mogu da biraju između šestostepenog manuelnog i sedmostepenog ZF automatskog menjača.
Ogibljenje, kočnice i pneumatici su unapređeni da bi mogli da se nose sa većom snagom, a inženjeri su izvršili i strukturne promene u podvozju, ojačali panele oko kućišta motora i dodali varove na šasiji.
Prvi primerak je završen, a ostalih 8 će biti kompletirano do prvog kvartala 2022. Za sada nema zvaničnih informacija o ceni, a prognozira se iznos od 200.000 do 250.000 funti.
Izvor: Nacionalnaklasa