11. Decembra 2020.

Solidarnost među ljutim rivalima – reklamiraju jedan drugog u znak podrške

Big Portal

BMW i Mercedes su savršeni primer večitog rivalstva u automobilskoj industriji. Dva nemačka auto-giganta se takmiče u istoj trci i u većini slučajeva bore se za istu grupu kupaca.

Međutim, ova dva proizvođača automobila oduvek su, na pravi džentlmenski način, održavala poseban odnos.

Iako ponekad promovišu svoj novi automobil suptilno ismevajući sličan proizvod koji nudi konkurentska kompanija, bilo je mnogo primera u prošlosti gde je iskazivano međusobno poštovanje.

Setimo se samo penzionisanja sada već bivšeg izvršnog direktora Mercedesa, Ditera Cečea, ili predstavljanja nove S klase. U oba slučaja BMW je iskazao respekt prema rivalu.

BMW iX3 među izloženim Mercedesovim modelima (Foto: Mercedes promo)

I danas, dva vrhunska brenda udružuju snage da promovišu jedan drugog.

U znak podrške kampanji “Držimo se zajedno”, dve auto-marke izložile su suparnički električni SUV kako bi “podigle svest o duhu lokalne zajednice” i zagovarale “lokalnu posvećenost održivom razvoju” u gradu Minhenu.

Tako je Mercedes među sopstvenim izloženim vozilima naša mesto i za BMW iX3 na struju, dok je u muzeju BMW Welt u Minhenu bavarski proizvođač izložio električni Mercedes-Benz EQC 400.

Pokazalo se da je ova kampanja izuzetno popularna na društvenim mrežama s obzirom da su video snimci i fotografije međusobnih “gostovanja” dva brenda stekli hiljade lajkova i deljenja od korisnika širom sveta.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare