Naime, kompanija je uvela takozvane “mid-roll” reklame koje će se prikazivati između story objava. Prihod koji se generiše na ovaj način če se deliti između kreatora i same kompanije.
Za sada mogućnost da na ovaj način dolaze do zarade, imaće samo korisnici sa statusom “Snap Star”, tj. kreatori ili poznate ličnosti koje imaju veliki broj pratilaca.
“Story objave ruše barijeru između kreatora i korisnika, i mi verujemo
da će uvođenje reklama pomoći svima da lakše dođu do željene zarade.”
Ova mogućnost je trenutno u fazi beta testiranja, ali po saznanjima koja imamo, način na koji radi mogao bi biti sličan prikazivanju reklama u kategoriji “Discover” kod videa.
Kako piše Neowin, reklame poput ovih nisu jedini način na koji kreatori dolaze do zarade. Platforma takođe novčano nagrađuje kreatore koji snimaju “snepove” u kategorijama “Spotlight Snaps”, “Gifting “ ili “Spotlight Challenges”.
Benchmark.