[ad_1]
Škoda ubrzano širi gamu električnih modela. Tako je Enyaq, posle dobrog prijema kod kupaca i naručenih 70.000 primeraka, planiran i u kupe varijanti, koja bi trebalo da izgleda još atraktivnije ali i da ostane praktična.
Novi kupe oblik karoserije donosi još povoljniji koeficijent aerodinamike od 0,247 Cd. Bez obzira na spuštenu zadnju liniju krova, Enyaq Coupe će imati veliki prtljažnik od 570 litara.
Planirana su dva nivoa snage elektro-motora. Škoda Enyaq Coupe iV 60 će imati zadnji pogon, litijum-jonsku bateriju kapaciteta 62 kWh, od čega se može koristiti 58 kWh neto. Elektromotor proizvodi 132 kW (180 KS), a zadnje točkove pokreće putem jednostepenog menjača.
Enyaq Coupe iV 80 takođe ima pogon na zadnjim točkovima ali elektromotor snage 150 kW (204 KS). Kad je opremljen većom baterijom od 82 kWh (neto 77 kWh), može da pređe više od 535 kilometara.
Enyaq Coupe iV 80x opremljen je većom baterijom koja takođe napaja drugi elektromotor snage 80 kW na prednjoj osovini, koji ovoj varijanti omogućava pogon na svim točkovima.
Zajedno, dva elektromotora isporučuju ukupno 195 kW (265 KS). Korištenjem AC wall box-a do 11 kW, novi coupé može se potpuno napuniti za šest do osam sati. Može se puniti i na javnim DC stanicama za brzo punjenje snage do 125 kW. Univerzalni iV punjač – mobilno rešenje sa utikačima koji se mogu menjati – dostupan je kao dodatna oprema.
Komentari
[ad_2]
Originalni članak