17. Aprila 2022.

Škoda najavila novi dizajnerski jezik

Big Portal

Škoda je u 2020. godini zaradila 756 miliona EUR. Šafer je otkrio da Škoda teži modernizaciji marke u 2022. godini i da će novi dizajnerski stil „savremena čvrstoća“ biti u jezgru te strategije. „Uskoro ćete videti da će naši konkurenti i mušterije biti zadivljeni“, izjavio je prvi čovek češke marke.

Njegovo obraćanje ilustrovano je serijom mutnih slika SUV modela, sa zatvorenom prednjom maskom, što je tipično za električne autmobile. Verovatno je reč o konceptu koji nagoveštava novi dizajnerski stil, ali je Škoda poznata po tome što predstavlja konceptualne automobile koji su bliski serijskim verzijama.

Na osnovu prikazanog izvedena je pretpostavka da je reč o modelu koji će koristiti Volkswagenovu MEB platformu i da će biti nešto manji od aktuelnog Enyaqa. Šafer je otkrio da njegov tim već ima spremna tri modela manja od Enyaqa, ali se njihove premijere ne očekuju pre 2025. ili 2026.

Izvor: Nacionalnaklasa

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare