Konvencionalno stilizovani Enyaq ima aerodinamički koeficijent 0,247, a kod kupea se ta vrednost spušta na 0.234, što bi trebalo da donese nešto veću autonomiju sa jednim punjenjem baterije. Automobil će zvanično u imenu nositi sufiks „Coupe“, a zanimljivo je da će biti za milimetar viši od regularnog modela i 4mm duži od standardne verzije, sa kojom će deliti osvetljenu prednju masku.
Ranije je najavljeno da će Enyaq Coupe IV moći da se dobije sa 177KS, 201KS i 261KS, odnosno sa izborom između baterije od 62kWh ili 82kWh. Očekuje se da će kasnije u ponudu biti uvrštena RS varijanta i da će biti na nivou Volkswagena ID.5 GTX i njegovih 300KS.
Cenovno povoljniji paketi opreme kombinovaće se sa pogonom na zadnjim točkovima i jednim agregatom, a snažnije verzije će imati i dodatni motor na prednjoj osovini, što podrazumeva pogon na svim točkovima.
Nakon digitalne svetske premijere u Pragu krajem ovog meseca, Enyaq Coupe stiže u prodaju u Evropi kasnije ove godine.
Izvor: Nacionalnaklasa