17. Marta 2021.

Škoda Fabia Rally2 evo Edition 120

Big Portal

2021. godine Škoda slavi svoj 120. rođendan u automobilskom sportu. Tokom decenija kompanija sa sedištem u Mladá Boleslavu je prešla s trka na velike daljine motociklima do uspona na brda, kružnih trka i mitinga na četiri točka. Usput je Škoda privukla veliku pažnju dominirajući u kategoriji WRC2 / WRC2 Pro na FIA-inom svetskom prvenstvu u reliju.

Kako prenosi Tportal.hr, u čast 120 godina trkačke tradicije marke, Škoda Motorsport predstavlja ograničeno izdanje svog uspešnog reli automobila namenjenog klijentima. Škoda Fabia Rally2 evo Edition 120 prodavaće se samo u dvanaest primeraka. Svaki od njih neće obuhvatati samo većinu tehničkih nadogradnji Škoda Fabia Rally2 evo 2021. godine, već ima i niz dodatnih karakteristika. Uz standardnu ​​opremu najnovijeg modela, Škoda Fabia Rally2 evo Edition 120 uključuje set zeleno ofarbanih magnezijumskih točkova i set dodatnih LED svetala plus LED svetla za skretanje.

Dodatni puni paket dodatne interne opreme baziran na iskustvu fabričkih posada je deo standardne konfiguracije. To uključuje kese ili mreže za lične stvari, alata, rezervnih delova ili dodatne opreme. Dodatna oprema za poboljšanje udobnosti poput kesica za pitku vodu, boca za tečnosti u automobilu, kaiševa, držača i puno potpuniji paket dodataka. Ograničena oprema takođe donosi jedinstveni ekran dobrodošlice Edition 120 za oba monitora u kokpitu, posebnu automobilsku zastavu plus pločicu s identifikacijskim brojem proizvodnje. Potvrda o autentičnosti, korisni Škoda artikli poput ruksaka i ekskluzivni model automobila Škoda Fabia Rally2 evo (razmera 1:18) s identičnim izgledom zaokružuju posebnu ponudu.

‘Ograničena serija Škoda Fabia Rally2 evo Edition 120 je sveobuhvatna verzija nadograđenog automobila 2021. godine. S paketom poboljšanih delova, on ne nudi samo dalje razvijenu verziju našeg automobila koji je pobedio u šampionatu. Sa svojim ekskluzivnim karakteristikama, ograničeno izdanje 120 je ujedno i istinski kolekcionarski automobil’, kaže Michal Hrabánek, šef Škoda Motorsport.

Škoda Fabia Rally2 evo Edition 120 sadrži sve neobavezne sadržaje opšteg paketa nadogradnje za 2021. godinu. Ta ažuriranja se odnose na poboljšani motor, novo dizajnirani i efikasniji međuhladnjak, novo vreme regulacije ventila, kao i novu postavku elektronskog mapiranja. Te promene poboljšavaju ukupne performanse i karakteristike motora, kao i povećavaju maksimalnu izlaznu snagu za dva kW do 214 kW (291 KS), zavisno od kvaliteta goriva. Novo kalibrisani amortizeri pružaju još bolje prianjanje i stabilnost automobila na svim vrstama podloga, pružajući vozaču više poverenja u automobil.

Pored još boljih performansi, poboljšana pouzdanost je bila glavna tema za nadogradnje Škoda Fabia Rally2 evo 2021. godine. Jači podokvir zadnje osovine smanjuje rizik od oštećenja na neravnim putevima. Za verziju ŠKODA FABIA Rally2 evo za šljunak biće uključen poseban rashladni uređaj za zadnje kočnice, izvorno homologiran samo za upotrebu asfalta. Motor Škoda Fabia Rally2 evo u specifikaciji 2021. godine – a time i Škoda Fabia Rally2 evo Edition 120 – opremljen je redizajniranim sistemom podmazivanja s poboljšanom funkcijom u dinamičkim načinima rada.

Izmene uključuju poboljšalo napajanje turbopunjača uljem i njegova pouzdanost. Još jedan rezultat ovih promena je smanjen nivo ulja. Novo raspoređena dugmad na upravljaču, do osam za različite funkcije, kao i redizajnirani nosač dizalice dodatno poboljšavaju udobnost posade. Svi delovi za nadogradnju najnovije verzije Škoda Fabia Rally2 evo su već homologirani.

Kupci limitiranog Škoda Fabia Rally2 evo Edition 120 mogu da dodaju više opcija. Uključuju duži set brzina, što menjač čini prikladnijim za mitinge s visokom prosečnom brzinom povećanjem najveće brzine na 202 km/h. Posebno za površine s malim prianjanjem, Škoda Motorsport nudi i treći set diferencijalna (48/70), koji se mogu koristiti i na šljunkovitim i asfaltnim etapama.

Izvor:Tportal.hr/Škoda Motorsport
Foto: Škoda Motorsport

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare