U Škodi su za Enyaq Sportline iV predvideli doterani prednji deo, sa gloss black elementima na prednjem grilu, krovnim nosačima, okvirima stakala i zadnjem braniku, kao i Sportline bedževe, crne oznake i 20-inčne Vega ili opcioe 21-inčne Betria alu točkove.
Automobil je i nešto niži od drugih verzija, a ima i nova sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu, crnu sintetičku kožu, sive kontrastne šavove, površine sa efektom ugljeničnih vlakana, trokraki kožni sportski volan sa Sportline oznakom, aluminijumske pedale i specijalne patosnice.
U gami su tri verzije, i to Enyaq Sportline iV 60 sa 180KS i 310 Nm (ima zadnji pogon, baterije od 62 kWh i domet 400+ km), pa Enyaq Sportline iV 80 sa 204KS i 310 Nm (zadnji pogon, 82 kWh baterije i domet 520 km), kao i Enyaq Sportline iV 80x sa 265KS i 425 Nm (pogon na sva četiri točka, 82 kWh baterije i autonomija oko 500 km).
Na kraju, sve verzije imaju el. ograničenu najveću brzinu od 160 km/h.
Ivan Mitić–Autoblog.rs