14. Augusta 2019.

Sjećate se Ice Bucket Challengea? Evo na šta su potrošeni prikupljeni milioni

Big Portal

Kao i ostali viralni trendovi i ovaj je s vremenom nestao, a brigu o širenju svijesti i prikupljanju novca preuzeo je neko drugi. 

ALS Association odlučio je obavijestiti javnost je li bilo koristi od tog polijevanja hladnom vodom. 

O čemu se radilo?

Kao što vjerovatno znate, ideja je bila politi se hladnom vodom, tom snimiti i nominovati još troje ljudi koji u naredna 24 sata moraju učiniti isto. 

Ideja je u početku bila zamišljena kao kazna za one koji odluče ne donirati novac, ali priča se pretvorila u viralni hit jer dio ljudi vjerovatno nije ni znao o čemu se radi. Jednostavno su željeli vidjeti slavne kako se polijevaju hladnom vodom. 

No, iza svega postojala je kampanja, a ciljevi su bili plemeniti – podići svijest o bolesti i prikupiti novac za one koji boluju od smrtonosne bolesti za koju još uvijek nema lijeka. 

Sve do 2014. (kada se Ice Bucket Challenge pojavio), mnogi nisu znali da bolest postoji, a jednom kada su se ljudi uključili, ALS Association skupio je milione dolara. 

Kampanju je započeo Pete Frates kojem je bolest dijagnostifikovana u martu 2012. 

Nakon što je viralnost popustila, više od 17 miliona učestvovali su u akciji, a među njima i brojni slavni kao što su Bill Gates, Oprah, Patrick Stewart, Taylor Swift, Chris Pratt, Jeff Bezos i mnogi drugi. 

Naravno, mnogi su to radili samo zbog lajkova i šerova, ali bitno je istaknuti da su mnogi donirali novac dok su neki drugi i učestvovali u izazovu, ali i donirali novac. 

Budući da se sve odvijalo na internetu, bilo je onih kojima je potpuno promakla poenta pa su kritikovali druge da voda nije dovoljno hladna što je potpuno promašena kritika jer namjera nije ni bila da neko u procesu zaradi upalu pluća. 

Ima li kakve koristi od cijele te priče?

Ljudi koji su bili učesnici u IBC-u pomogli su u stvaranju najvećeg pokreta u medicinskoj istoriji i pritom skupili 115 miliona dolara za ALS Association. 

U pet godina ova je organizacija potrošila više od 80 miliona dolara na istraživanje s ciljem da produži životni vijek onih koji boluju od ALS-a. Ostatak novca potrošen je na invalidska kolica i štake koje pomažu pacijentima da se kreću. 

Stoga, svi oni koji su tvrdili da se radi o najobičnijoj internetskoj budalaštini očito ne znaju da je ova “budalaština” bila korisna i da je pomogla velikom broju ljudi koji boluju od ove teške bolesti. 

U maju, ALS Association pokrenuo je kampanju “Challenge Me” kako bi nastavili borbu protiv ALS-a. 

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare