EasyTurn tehnologija, koju je razvio ZF, predstavlja novi dizajn prednjeg vešanja koji omogućava zakretanje prednjih točkova do 80 stepeni, što je veliki napredak u odnosu na uobičajenih 35 stepeni.
U standardnom ogibljenju letva upravljača se direktno povezuje sa zglobom upravljača, ali ZF-ov EasyTurn sistem ima dve dodatne veze između spone i zgloba.
Dakle, umesto direktne, čvrste veze između letve upravljača i točkova, ovaj sistem stvara vezu u obliku slova Z sa dva zgloba, što omogućava daleko veći ugao zakretanja.
Međutim, ova tehnologija nije pogodna za sve automobile. Dodane komponente upravljanja stvaraju probleme sa ugradnjom za većinu vozila sa motorom postavljenim napred. Ipak, čini se da vrlo dobro radi na automobilima sa motorom pozadi i pogonom na zadnje točkove, kao što je, na primer, Porsche 911.
Za ZF-ovu demonstraciju, EasyTurn je ugrađen u BMW i3, čiji je električni motor postavljen pozadi, piše Revijahak. Tako u prednjem delu ima dovoljno prostora da se u njega smeste dodatne komponente i omogućen je veliki ugao zakretanja.
Električni automobili će veroaatno imati najviše koristi od ove tehnologije, s obzirom da čak i električna vozila sa pogonom na sve točkove imaju više prostora napred od automobila sa prednjim SUS motorom.