Savjeti:Trik protiv hrkanja uključuje i usisavanje madraca - BIGportal.ba
Uncategorized

Savjeti:Trik protiv hrkanja uključuje i usisavanje madraca

Usvajanje zdravih navika će pomoći smanjiti vjerovatnost hrkanja kao i poboljšati kvalitetu sna i raspoloženja. Prašina i pelud također mogu izazvati hrkanje pa redovito usisavajte madrac.

Stručnjakinja za spavanje i psihologinja Suzy Reading podijelila je savjete koji vam mogu pomoći da prestanete hrkati ili da barem manje hrčete.

– Hrkanje mogu uzrokovati brojni čimbenici. Ako spavate s nekim tko hrče, taj zvuk može biti frustrirajuć i poremetiti vam san što vodi do umora, razdražljivosti i lošeg raspoloženja ujutro – objasnila je.

Životni stil

Suzy kaže da mnogi faktori životnog stila pridonose hrkanju – uključujući prekomjernu težinu, pušenje, dehidraciju i konzumiranje alkohola.

– Usvajanje zdravih navika; kretanje, hidratacija i pravilna prehrana, će pomoći smanjiti vjerovatnost hrkanja kao i poboljšati kvalitetu sna i raspoloženja – dodala je.

Provjerite okruženje u kojem spavate

Prašina i pelud mogu povećati vjerovatnost hrkanja, pogotovo ako patite od alergija. Suzy savjetuje da redovito usisavate madrac i da se prije spavanja otuširate i odjenete čistu pidžamu.

Spavajte na boku

Spavanje na leđima može uzrokovati više hrkanje, stoga se okrenite na bok.

– Spavanje na boku smanjuje kompresiju dišnih putova što znači da ćete manje hrkati nego kad spavate na leđima – rekla je Suzy.

Šta učiniti ako spavate s ‘hrkačem’

Čepići za uši dobra su ideja, ali ako vam ni oni ne pomažu razmislite o spavanju u zasebnoj sobi. Možete se pokušati usredotočiti i na nešto smirujuće. Suzy je predložila ‘vježbe disanja’ – udišite i izdišite pet sekundi.

– To može biti ‘izuzetno umirujuće za živčani sistem’, a brojanje će vam odvratiti pozornost od hrkanja vašeg partnera – dodala je.

Izvor:24.sata

Danas objavljeno

4 zdravstvena benefita jagoda

Vanja A

Vučić se sastao sa Šarlom Mišelom u Grčkoj

M.

Mahmuljinu samo osam godina zatvora

M.

Ostavite komentar