Kako su dalje istakli, najčešći razlozi javljanja građana se odnose na izgradnju infrastrukturnih objekata širom grada.
“Građani se obraćaju, kako pismenim, tako i usmenim putem, a broju ukupnih zahtjeva treba dodati i one pozive koji su upućeni telefonskim putem direktno Kabinetu gradonačelnika”, kazali su iz Gradske uprave.
Prema njihovim riječima, u 2021. godini svaki mjesec im je pristizalo u prosjeku više od 160 zahtjeva za sastanak, a veliki broj njih se odnosio na zaposlenje, stambeno zbrinjavanje, ostvarivanje prava iz oblasti boračko-invalidske zaštite.
“Čest razlog obraćanja su i pitanja lične prirode o kojima građani žele da razgovaraju isključivo s gradonačelnikom”, naveli su iz Gradske uprave.
Dodali su da veliki broj građana zahtijeva sastanak kako bi se lično upoznali s gradonačelnikom i kada nemaju određeni problem.
“Nije rijetko da se građani obraćaju gradonačelniku radi zaštite svojih prava u drugim ustanovama i institucijama koje nisu u nadležnosti grada”, dodali su iz Gradske uprave.
Naglasili su da je ukupan broj svih zahtjeva upućenih Kancelariji prošle godine, a s tim i zahtjeva za sastanak s gradonačelnikom, znatno veći nego 2020. godine. Podsjećaju da je ukupan broj zaprimljenih zahtjeva od građana prošle godine bio veći od 10.000.
“Razlog povećanja broja ovih zahtjeva je, između ostalog, povjerenje koje građani imaju u gradonačelnika”, kazali su iz Gradske uprave.
Dodali su da Stanivuković sprovodi praksu razgovora s građanima za koje ne postoje unaprijed određeni termini, već u zavisnosti od njegovih obaveza.
“Preko Kancelarije građani mogu obaviti razgovor sa službenicima, dobiti potrebne informacije ili uputiti zahtjeve i molbe koji će potom biti proslijeđeni nadležnim jedinicama grada”, rekli su iz Gradske uprave.
Istakli su da ova praksa jača vezu između građana i administracije, te doprinosi transparentnijem radu Gradske uprave.
nezavisne novine