31. Januara 2021.

Rimac obavio finalna testiranja pred premijeru C_Two

Big Portal

Sada je hrvatska kompanija saopštila da je kompletirala finalna testiranja u vazdušnom tunelu, koristeći tri generacije C_Two prototipa, da bi optimizovala aerodinamiku automobila. Kompanija je iskoristila hiljade CFD simulacija da bi se novajlija što efikasnije probijao kroz vazduh.

Hiljade testova i simulacija, doprinijeli su poboljšanju aerodinamike C_Two za 34 odsto od predstavljanja inicijalna dva koncepta. Testovi su od tada značajno uznapredovali. Rimac je takođe morao da ispita sposobnosti sistema hlađenja, koristeći do 180 miliona elemenata za kreiranje detaljnih modela prenošenja toplote. Ipak, električni pogon C_Two ne zahtijeva isti nivo rashlađivanja kao automobili koje pogone motori s unutrašnjim sagorijevanjem.

Rimac je takođe morao da testira aktivnu aerodinamiku svog pulena, koja uključuje četiri posebne komponente – aktivni prednji spliter, zakrilci podvozja i podesivo krilo koje služi kao vazdušna kočnica.

Aerodinamika je ključna za performanse automobila, više nego sirova snaga. C_Two će biti čisto električni hiperautomobil, koji mnogo obećava. Kompanija tvrdi da će moći da dostigne 412 km/h, dok će do stotke ubrzavati za 1,9 sekundi, što znači da će po performansama nadmašivati Tesla Roadster druge generacije.

Snaga dolazi iz četvoromotorne postavke s 1.940 ks. Detalji vezani za datum skidana vela s novajlije i njegovo ime, još uvijek su tajni, mada Mate RImac kaže da ćemo uskoro saznati i jedno i drugo. Kompanija je takođe saopštila da će prodaja automobila započeti 12 mjeseci prije početka proizvodnje, kao i da nema zabrinutosti oko prodaje serije od 150 primjeraka.

(Vrele Gume)

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare