MINI sa tri i pet vrata, Electric i kabriolet dobili su novi dizajn prednjeg kraja, sa većom rešetkom i crnim šestougaonim okvirom. Premeštene su maglenke i ventilacioni otvori, preoblikovani su blatobrani, a indikatori skretanja sada su opremljeni LED tehnologijom. Na zadnjem kraju svetlo za maglu takođe je dobilo LED lampu, a uvedena je i nova sekcija u trim crnog branika.
U kabini su redizajnirane audio kontrole smeštene ispod multimedijalnog ekrana dijagonale 8,8 inča, a ventilacioni otvori imaju crne panele. Završna obrada crne boje visokog sjaja sada je standardna, kao i kožni multifunkcionalni upravljač, a u redovnu opremu spada i digitalna instrument tabla dijagonale 5 inča.
Pogonske jedinice ostaju iste. Početni MINI One koristi 1,5 litarski turbo benzinski motor sa tri cilindra, koji proizvodi 102KS, odnosno 135KS u varijanti Cooper. Cooper S opremljen je dvolitarskim turbo motorom od 178KS (13KS manje zbog ugradnje filtera čestica u skladu sa novim regulativama), a John Cooper Works raspolaže sa 230KS. Electric je zadržao električni agregat u prednjem delu koji proizvodi 183KS, a napaja se iz baterije kapaciteta 28,9kWh. Autonomija prema WLTP ciklusu je 232km.
Revizija šasije pojačala je utisak vožnje kartinga. Adaptivno ogibljenje dolazi sa novim ventilima za pritisak u amortizerima, čime je optimizovana ravnoteža između sportskog osećaja i udobnosti u vožnji.
Kupci imaju veći izbor boja, pet različitih dizajna aluminijumskih felni i nove opcije za boju krova.
Izvor: Nacionalnaklasa