Restomod Porsche 928 debituje sa 400 "konja" - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Restomod Porsche 928 debituje sa 400 “konja”

Automobili iz klase restomoda mogu biti jako zanimljivi, čak i pojedinim članovima redakcije koji se uvijek zalažu da sve bude u originalnom stanju.

A i svakako, na neki način je bolje vršiti restauraciju u stilu restomoda, umjesto one klasične jer se tako dobija savremeniji automobil koji je dosta bezbjedniji i savremeniji, naravno, zavisno od ideje vezane za obnovu.

Specijalisti iz firme Nardone Automotive su izbacili svoj prvi tizer restomoda Porschea 928 koji ovom gran turizmu sa V8 motorom daje retro-moderne estetske promjene i značajno povećanje snage. Kompanija planira da napravi osam primjeraka iz serije Launch Edition, s traženom cijenom od 480 hiljada evra (bez poreza na dodatu vrijednost i troškova vozila donatora). Prve isporuke kupcima bi trebalo da budu izvršene negdje tokom 2024. godine.

Nardone koristi 928 S4 kao donorsko vozilo. Modifikovani kupe zadržava opšti izgled originala, ali zamjenjuje panele karoserije dijelovima od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima. Postoji i nekoliko suptilnih stilskih podešavanja. Prednja maska ima pravougaona svjetla za vožnju i niz malih ulaza na vrhu nosa. Iskačuća prednja svjetla su i dalje prisutna, ali su sijalice sada došle u vidu LED dioda u izloženom okruženju od ugljeničnih vlakana.

Ovaj 928 se vozi na točkovima koji integrišu felne od kovanog metala s prečnikom od 18 inča, umjesto na onim originalnim prečnika 16 inča, ali sa sličnim dizajnom. Koriste se gume Michelin Pilot Sport 5.

Snagu za pogon i dalje daje atmosferski V8 motor, ali Nardone povećava moć motora na 405 konjskih snaga (298 kW). Poređenja radi, najmoćniji fabrički 928 ikada (doduše sklopljen za tržište Sjedinjenih Država) imao je 355 konjskih snaga (261 kW). Umjesto originalnog manuelnog mjenjača sa pet stepeni prenosa, ovaj sada ima šestostepeni manuelni, kao i diferencijal s ograničenim proklizavanjem.

Ostale mehaničke nadogradnje uključuju nove osovine, aktivne amortizere, nadograđene kočnice i prilagodljivi električni servo upravljač.

https://www.instagram.com/cardesignworld/

Nardone pretapacira kabinu modela 928 od mješavinom smeđe kože Foglizzo i alkantare. Centralna konzola ima kontrastni izgled brušenog metala s multimedijalnim sistemom Porsche Classic Management, smještenom u donjem dijelu prednje konzole. Komandna tabla je retro-futuristička s digitalnim brzinomerom koji koristi ekran u pikselima.

Nardoneov 928 je trenutno izložen na Milanskoj nedjelji dizajna. Nakon toga, kompanija će ga pokazati na festivalu brzine u Gudvudu.

Proizvodnja modela 928 počela je 1977. godine, i u Porscheu su razmatrali da bi upravo taj adut trebalo da bude nasljednik za stari i kultni 911. Iako se uzurpacija najpoznatije kreacije brenda nikada nije dogodila, 928 je ostao u ponudi do 1995. godine.

Dodali bismo samo da nam je drago što ovaj restomod zadržava motor sa unutrašnjim sagorijevanjem.

(AutoRepublika)

Danas objavljeno

Volvo ponovo unaprjeđuje bezbjednost, unutrašnji radar spasava živote

Vanja A

Uvodi se zabrana preticanja za kamione na auto-putu?

Vanja A

Ford u problemu: Ne može da isporuči vozila jer nema pločice sa logotipom

Vanja A

Ostavite komentar