Kao deo “Renaulution“ plana, Grupa Renault revidira šemu svojih poslovnih aktivnosti na mnogim tržištima. U tom smislu, postignut je dogovor između Grupe Renault i Grupe Emil Frey za preuzimanje poslova distribucije Grupe Renault u Srbiji.
Ovom transakcijom, Grupa Renault ima za cilj dalje jačanje pozicije na lokalnom nivou zahvaljujući efikasnom modelu poslovanja koji podržava i komercijalne ambicije i zahteve u pogledu zadovoljstva kupaca.
Grupa Renault je odabrala Grupu Emil Frey zbog visoke stručnosti u oblasti distribucije automobila. Oni će iskoristiti veštine lokalnog tima i snažno partnerstvo sa mrežom prodavaca.
„Što se tiče obima i partnerstva sa automobilskim brendovima, Emil Frey je jedna od vodećih grupa uvoznika u Evropi. Sa već uspostavljenim poslovanjem sa Grupom Renault u maloprodaji, Grupa Emil Frey je takođe izabrana zbog velikog znanja koje poseduje kao uvoznik. Zahvaljujući ovom ugovoru, uveren sam da će Grupa Renault ostvariti „Renaulution“ ambiciju u Srbiji“, rekao je Philippe Buros, Viši potpredsednik za prodaju, marketing i usluge Grupe Renault.
„Grupa Emil Frey je ponosna što postaje partner Renault i Dacia u distribuciji postojećeg asortimana proizvoda (uključujući bogatu liniju visoko tehnoloških električnih vozila) Grupe Renault u Srbiji. Nastavićemo uspešan put organizacije distribucije Renault i dodati našu dugogodišnju stručnost na srpskom tržištu. Radujemo se daljem razvoju poslovanja zajedno sa lokalnom distributivnom mrežom.”, rekao je Gerhard Schuermann, glavni izvršni direktor Grupe Emil Frey
PR Saopštenje
Vrelegume.