Renault Twingo spada u klasu vozila čija električna varijanta i te kako ima smisla u praksi, s obzirom da ovakvi automobili najviše pređenih kilometara ostvaruju u urbanim sredinama – gde je zagađenje vazduha zbog izduvnih gasova i najveće.
Tako će se Twingo Z.E. pridružiti sličnim modelima koji već imaju svoje električne verzije, kao što su na primer VW e-up!, Škoda Citigo ili Seat Mii Electric.
Baziran je na standardnom Twingu, a deli pogonski sistem sa električnim Smartom EQ ForFour.
Elektromotor proizvodi 81 KS (60 kW) i 160 Nm maksimalnog obrtnog momenta, što automobilu omogućava da od 0 do 50 km/h ubrza za oko 4 s, dok je najveća brzina 135 km/h.
Zahvaljujući relativno maloj bateriji kapaciteta 22 kWh, koja ima masu od 165 kg, Twingo Z.E. nije previše težak, pa prema WLTP mernom ciklusu u gradu može da pređe i do 250 km, pre nego što bude morao da stane radi dopune baterije.
U kombinovanom režimu vožnje (57% grad, 25% prigradska vožnja, 18% auto-put), takođe prema WLTP standardu, ima autonomiju do 180 km.
Što se tiče dopune baterije, kada se potpuno isprazni, za punjenje na kućnom punjaču od 2,3 kW potrebno je čak 13 sati i 30 minuta. Uz opcioni Wallbox punjač od 3,7 kW, koji se takođe može instalirati u garaži, vreme punjenja smanjuje se na 8 sati, a Wallbox snage 7,4 kW skraćuje period dopune na 4 sata.
Renault dalje navodi da na punjaču od 11 kW punjenje 0-80% kapaciteta traje 2 sata i 10 minuta, a na onom od 22 kW, svega 63 minuta.
Renault Twingo Z.E. ima isto prostora u kabini kao i standardna verzija sa SUS motrom, a identičan je i prtljažnik od 240 litara.
Francusko proizvođač održaće premijeru ovog automobila na predstojećem Sajmu u Ženevi, a datum početka prodaje i cena električnog Twinga za sada nisu saopšteni.