Da bi izbegao poslovne zadatke on je, naime, između 10. marta i 5. maja sam sebe zvao 32 puta.
Drugim rečima, satima je “vrtio” svoj broj telefona, kako ne bi primao pozive od kupaca. On je sa službenog telefona “razgovarao” sa svojim mobilnim, čak 55 sati.
Sada mu zbog toga prijeti otkaz, preosi Telegraf.
Sistem je bilježio kako je on stalno “zauzet”, te su pozivi upućivani njemu – potom prosleđivani drugim radnicima. Tek u aprilu, dakle oko mjesec dana kasnije, jedan od njegovih nadređenih je primjetio da ovaj Šveđanin razgovara “neobično dugo” s klijentima, u odnosu na kolege.
Radnik je na kraju priznao da nije radio sve to vrijeme, ali se po svemu sudeći ne kaje zbog svojih postupaka. On je, naime, nakon otkrivanja i priznanja – uputio još četiri poziva na svoj broj mobilnog, otkrila je interna istraga.
Branio se riječima da je njegova radna motivacija “veoma niska”.
Telegraf.