[ad_1]
Kraj leta i početak jeseni je ključni period za predstavljanje novih i osveženih modela. Tako je Ford prikazao prve slike i informacije o restilizovanoj Fijesti.
Kao i kod konkurenata, čak i najjeftinija Ford Fiesta sada ima LED farove, a bolje opremljene verzije imaju Matrix LED tehnologiju, kod koje snop preskače automobile ispred kako njihovi vozači ne bi bili zaslepljeni.
Osim na svetlima, najveće izmene vidljive su u unutrašnjosti. Najviše se izdvajaju novi digitalni nstrumenti u vidu displeja dijagonale 12,3 inča sa prilagodljivim prikazom.
Vozaču su na raspolaganju Normal, Sport i Eco modovi vožnje koji takođe menjaju grafiku instrumenata, dok Ford Fiesta Active ima još Trail i Slippery režime vožnje. Za Fijestu ST rezervisan je Track mod.
Ubačeno je bežično punjenje telefona, a za ljubitelje kvalitetnog ozvučenja rezervisan je B&O Sound System sa 10 zvučnika i 575 vati.
Novima među bezbenosnim sistemima je upozorenje na vožnju u supronom smeru autoputa. Na spisku opreme su još adaptivni tempomat, automasko kočenje, prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje na nadolazeći saobraćaj sa zadnje strane i automatsko parkiranje.
Motori su takođe donekle izmenjeni. U ponudi će biti laki hibrid u vidu 1,0 EcoBoost motora sa 125 i 155 KS kome prilikom ubrzanja pomaže starter-generator koji radi pod naponom od 48 volti.
Zanimljivo je da Ford u saopštenju za medije uopšte ne pominje dosadašnju atmosfersku verziju 1,0 benzinca, niti pominje 1,5 dizel. Po svoj prilici, više neće biti u ponudi.
Kao vrhunac ponude tu je Fiesta ST sa trocilindarskim 1,5 turbo-benzincem od 200 KS sa 320 Nm. Do stotke stiže za finih 6,5 sekundi.
Prodaja redizajnirane Ford Fijeste počeće na proleće 2022.
Komentari
[ad_2]
Originalni članak