15. Augusta 2019.

Radnje koje pretvaraju stare Ferrari, Jaguar i Porsche modele u električna vozila postale sve češća pojava

Big Portal

Za tu vrstu automobila su interesovanje pokazali veliki i mali proizvođači automobila.Takođe, otvaraju se i male radnje čiji je primarni zadatak da ugrađuju električni pogon u klasične automobile kompanija Ferrari, Jaguar, Porsche…

Kako piše portal Vrele Gume, male kompanije koje transformišu vozila sa SUS agregatima u električne automobile se pojavljuju širom sveta. BBC je nedavno imao priliku da razgovara sa Ričardom Morganom, vlasnikom radnje “Električni klasični automobili”. Ta radnja nalazi se u Njutaunu u Velsu. Tokom proteklih nekoliko godina, Morgan je transformisao brojne SUS automobile u električna vozila. Među njima je i Ferrari 308. Sam Morgan za sebe kaže da je “bivši petrolhed” koji je primamljen brojnim prednostima električnih vozila u odnosu na benzinske i dizel agregate.

“Nije bilo ništa ekološki, već su me električni automobili privukli zbog prednosti u odnosu na SUS agregate. Takođe, otvorile su se brojne nove mogućnosti, te sam počeo da se pitam kako mogu da vozilo učinim bržim, boljim, pouzdanijim?” rekao je Morgan o svojoj odluci da otvori radionicu pre tri godine. Pored toga što je transformisao Ferrari 308, on je kreirao i potpuno električni BMW E9 iz 1974. godine i Porsche 911 Targa. Ferrari iz mesta do “stotke” ubrzava za oko 3,5 sekundi. Međutim, Morgan kaže da bi to vreme moglo biti spušteno na 2,7 sekundi, ali druge komponente automobila ne bi izdržale takvo ubrzanje.

Morgan je priznao i da često koristi električne pogonske sklopove sa uništenih Nissan Leaf i Tesla modela. U većini slučajeva oni uklone SUS agregat i rezervoar za gorivo i na njihovo mesto stave elektromotor i baterije. Elektromotor se često povezuje sa originalnom transmisijom auotomobila. Takve konverzije mogu koštati i do 24.000 dolara, ali ta cifra će brzo početi da pada.

Izvor: Vrelegume

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare