Zaštićeni su brendovi virtuelnih automobila, kamioneta, mobija, SUV-ova, ali i odeće sa njihovim brendom, kao i za servise za online pijacu za NFT-ove, piše Cointelegraph.
Prema dokumentaciji koja je podneta SAD službi za patente 2. septembra, Ford planira da kreira umetnine, tekst, audio i video formate svojih vozila koji se mogu preuzeti i autentifikovati preko NFT-ova.
Američka kompanija je otkrila i svoje planove za „virtuelnu robu koja se može preuzeti“, odnosno „kompjuterske programe“ koji sadrže delove i dodatke za vozila i odeću za upotrebu u „onlajn virtuelnim svetovima“, uključujući onlajn sajmove koji se održavaju u virtuelnoj i proširenoj stvarnosti.
Takođe postoje namere da se stvori tržište za promovisanje „digitalnih umetničkih dela drugih“ putem sajta, zajedno sa „uslugama maloprodaje na mreži koje sadrže nezamenljive tokene (NFT) i digitalne kolekcionarske predmete“.
Fordova odluka da uđe u Web3 prostor dolazi manje od mesec dana nakon što su izvršni predsednik Forda, Bill Ford i izvršni direktor, Džim Farli najavili ogromno smanjenje broja zaposlenih kako bi smanjili troškove kompanije.
Ford nije prva automobilska kompanija koja je krenula u metaverzum
Automobilske kompanije kao što su Renault, Nissan, Toyota i Hyundai najavile su planove da se prošire na metaverzum, dok su proizvođači luksuznih automobila kao što su Bentley i Lamborghini već predstavili svoje NFT kolekcije.
Benchmark.