Nakon što su prošle godine u njihovoj reklami prvi put prikazane žene s dlakavim pazusima, nogama i drugim dijelovima tijela, sada su otišli korak dalje.
U njihovoj novoj kampanji naziva “Movember” prvi put su prikazane žene s brkovima s ciljem rušenja tabua o dlakama na ženskom licu, ali i prikupljanja sredstava za liječenje raka prostate i testisa.
Snimljen u jednako razigranom stilu kao i njihova prethodna kampanja, video slavi dlake na ženskom licu koje žene u njemu stilizuju, češljaju i ističu svijetlim ruževima.
“Imamo vrlo važnu obavijest: I žene imaju brkove. Svijet to možda ne zna jer se trudimo sakriti ih cijeli život. No istina je da ih takođe imamo”, kažu modeli u reklami koja podstiče i žene da ovog novembra ponosno puste svoje brkove i pridruže se inicijativi Movember.
Iako je neobično da brend koji proizvodi žilete podstiče žene da ih ne koriste, kako sami ističu, važnija im je poruka koju šalju.
Index