Bazirana na novoj generaciji Continentala GT, limuzina sa četvoro vrata bi trebalo da debituje krajem godine.
Tizeri ne otkrivaju mnogo o Flying Spuru, osim sirove siluete i zaštitnog znaka “Flying B” u obliku ornamenta na vrhu haube.
Na osnovu ranije primećenih test modela očekuje se da preuzme novine sa Continentala GT poput šire prednje maske, ovalnih zadnjih svetala i unapređenih farova.
Flying Spur će biti napravljen na produženoj verziji MSB platforme na kojoj je baziran i Continental GT.
Nova arhitektura podržava 48-voltnu elektrifikaciju, a očekuje se i novi tehnološki detalji unutar vozila, poput 12,3-inčnog multimedijalnog sistema i trostrukog panela na kontrolnoj tabli.
Pod haubom bi trebalo da se nađe 6,0-litarski W12 agregat sa 630 KS i 900 Nm.
Biće dostupan i 4,0-litarski tvin-turbo V8 koji je dostupan u novom Continentalu GT, a koji razvija 545 KS i 770 Nm.
Bentley tvrdi da ovaj agregat raspolaže sa start/stop funkcijom i tehnologijom gašenja cilindara koja omogućava autonomiju Continentala GT od oko 800 km sa jednim rezervoarom.
Ipak, s obzirom da će Flying Spor biti teži od Continentala GT, on će imati manju autonomiju.
B92