3. Marta 2020.

Prve fotografije novog FIAT-a 500 na struju

Big Portal

FIAT je kao osnovu za novi električni 500 iskoristio postojeći dizajn konvencionalne verzije ovog modela, koja se sa uspehom prodaje još od 2007.

Doduše, auto je stilski modernizovan, sa novim prednjim delom na kome nema klasične maske hladnjaka – koja je izgubila svoju prvobitnu funkciju pojavom automobila na struju.

Ipak, estetika prednjeg dela svakog, pa i električnog vozila je veoma bitna jer daje automobilu prepoznatljiv vizuelni identitet.

Tako su zadržani obrisi maske, a farovi su dobili poseban LED tretman. Prednje svetlosne grupe kružnog oblika podeljene su na dva segmenta, od kojih jedan zadire u haubu automobila.

Umesto klasičnog FIAT-ovog amblema, prednji deo vozila ukrašava velika oznaka modela – broj “500”.

Na prvim fotografijama je prikazana verzija sa platnenim kliznim krovnim pokrivačem koji ovaj lajfstajl model pretvara u polu-kabriolet, a za sada nije poznato da li će električni FIAT 500 biti dostupan i u varijanti sa čvrstim krovom.

Unutrašnjost je znatno drugačija u odnosu na postojeći model 500, a prvo što upada u oči je veliki ekran multimedijalnog sistema na centralnoj kozoli, koji pdoseća na tablet.

Nov je i dvokraki volan, diskretno zasečen na donjem delu, a upotrebljeni materijali odaju luksuzan enterijer.

Italijanski proizvođač je ranije otkrio da je ovaj automobil postavljen na specijalnu mehaničku platformu namenjenu modelima na struju, pa i ako spolja podseća na klasični FIAT 500, električna verzija je ispod površine potpuno drugačija.

Specifikacije za sada nisu poznate, ali pretpostavlja se da će novi 500e za skladištenje električne energije koristiti bateriju od oko 40 kWh i da će imati autonomiju u vožnji do 240 km. Podsećamo, prvi FIAT 500e imao je bateriju od 24 kWh i radijus kretanja od svega 140 km.

Više informacija biće dostupno nakon premijere zakazane za 4. mart, a početak prodaje očekuje se tokom leta.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare