10. Februara 2021.

Prozor u svijet: Aplikacija koja povezuje Ilona Maska i prosječnog Kineza

Big Portal

Prema podacima analitičke kompanije Sensor Tower, u Kini je do 31. januara Clubhouse preuzet 2,3 miliona puta.

U pitanju je aplikacija koja je potpuno besplatna, ali možete da joj se priključite samo ukoliko vam neki član pošalje pozivnicu. Zbog toga Kinezi plaćaju i do 50 evra kako bi ih neko pozvao, prenosi BBC.

Jedan od glavnih razloga što je Clubhouse toliko popularan u Kini, jeste upravo sloboda govora. S obzirom na cenzuru koja vlada na tamošnjim društvenim mrežama, Kinezi na razne načine pokušavaju da se umreže i tako razgovaraju o stvarima kao što su trenutne političke prilike.

https://twitter.com/KaiserKuo/status/1358112725038202880?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1358112725038202880%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.b92.net%2Ftehnopolis%2Fvesti.php%3Fyyyy%3D2021mm%3D02nav_id%3D1807842

Razgovori se ne snimaju, što teoretski osigurava privatnost, iako su neki intervjui poznatih ličnosti i uticajnih lica tajno snimani i postavljani na YouTube. Tu, pre svega, spadaju veliki preduzetnici iz Silicijumske doline koje je u početku privukla ekskluzivnost aplikacije.

U poslednjih mesec dana, čak i Mark Zakerberg i Ilon Mask su učestvovali u razgovorima putem Clubhouse aplikacije, doprinevši tako velikom skoku popularnosti. Osim sve većeg broja “čet soba” na aplikaciji, kineski korisnici otvaraju i Twitter profile kako bi širu javnost obavestili o onome što su čuli.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare