Proteinska salata za pet minuta na vašem stolu - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Proteinska salata za pet minuta na vašem stolu

Klasične sastojke za salatu poput paprika, paradajza i krastavaca obavezno oplemenite nekim izvorom bjelančevina poput ribe koja će povećati nutricionističku vrijednost jela, ali vas i zasititi.

U 100 grama tune iz konzerve, primjera radi, nalazi se oko 23 grama bjelančevina, a svega 145 kalorija.

Mediteranska salata od tune - CentarZdravlja

Predlažemo vam pripremu ukusne salate od tune, paradajza, paprike i maslina za koju je potrebno svega nekoliko minuta.

Sastojci:

100 g tunjevine iz konzerve
1 veći paradajz
½ crvene paprike
5-6 maslina
½ limuna
sol i biber po želji
malo maslinovog ulja
svjež peršun

Priprema:

1. U većoj zdjeli pomiješajte malo maslinovog ulja, sok pola limuna, sol i biber dobijete jednoličnu smjesu.

2. U smjesudodajte nasjeckan paradajz, papriku, masline i tunu iz konzerve. Sve dobro promiješajte. Ako ste ljubitelji svježeg luka, u salatu možete dodati i koju kockicu luka.

3. Prije posluživanja dodajte i malo nasjeckanih listića peršuna.

4. Poslužite s kriškom hljeba ili manju količinu raspodijelite u listove oprane zelene salate pa sve zajedno jedite kao tako. 

Azra.

Danas objavljeno

Lako se pravi, a svi je vole: Pogača sa kačkavaljem

Zeljka

CDC: Moderna efikasnija od Fajzera posebno nakon 4 mjeseca

Zeljka

Da li smije da se primi vakcina protiv gripa i kovida u isto vrijeme?

Zeljka

Ostavite komentar